Ben Hayal, 17 yaşındayım. Aylar önce arkadaşım Rüya ile aynı eve taşındık. Rüya ile ailemizden kurtulmuştuk. Birkaç gün önce kapının önünde bir DNA testinin sonucunu bulduk. İkimizin ismi de DNA testi sonucunda biz kardeşmişiz. Tabii biz eşek şakası diye düşünüyoruz. Şimdi ise gezmek ve birkaç şey almak için dışarı çıkmıştık ama akşam olmuştu bile.
''Hayal hadi ama yoruldum ben eve gidelim.'' Haklıda aslında saatlerdir eşyalar ile geziyoruz. Saatte geç olmuştu eve gitmek iyi fikirdi şuan
''Tamam, ben taksi çeviriyim de gidelim.'' Demem ile gelen taksiye bineceğimizi işaret ettim. Taksi durunca bindik, evin adresini söyledim. 10-15 dakika sonra camdan yola baktım. Ama biz yanlış yoldaydık!
''Yanlış yoldasınız beyefendi adres' e ters yön burası.'' Demem ile Rüya'da kafasını telefondan kaldırdı. İkimiz birbirimize baktık sonra ise, pis pis sırıtarak adamın aynadan baktığını gördüm. ''Ben gideceğim yeri biliyorum.'' Ne diyor bu adam. Hem ters yönde, hem de 'biliyorum' diyor adam . ''Hayır bilmiyorsun! Hemen sağa çek ineceğiz.'' Rüya bunu dese bile umurunda değildi ya da sabırlıydı.
''Söz dinleyin uslu uslu durun gideceğimiz yere varana kadar.'' Açık açık sizi kaçırıyorum ama uslu uslu duracaksınız diyor. Herhalde bizi çocuk zannediyordu. Elimde olmadan da olsa korku bedenimi sarmıştı. ''Bırak bizi nesin kime çalışıyorsun bilemem ama yaptığın herhangi hataya pişman ederim'' Rüyanın gözü dönmüştü, yaparım dediyse yapacak haldeydi. Telefonumu aldım polisi aramak için ama şarjı az kalmıştı. Rüyayı kolundan dürttüm, bana dönünce telefonumu gösterdim. Rüya telefonunu eline aldı ve polisi aradı, telefonun arama sesini iyice kıstı.
Rüya, ''Bizi nereye, niçin götürüyorsun manyak herif.''
Bir süre sonra bir yere geldik. Bura depo gibi bir yerdi eski, karanlık, ıssız bir yerdi. Adam arabayı deponun önüne geldiğimizde durdurdu. İki tane adam arabanın kapılarını açıp kollarımızdan tutarak indirdiler. Takım elbiseli bir adam geldi ve ''Geldi bizim güzeller güzeli ikizlerimiz. Beklediğim gibi anlatılanlar doğruymuş. İkisi de kızları olduklarını belli ediyor. Biri deli, biri hastalıklı olan kızlar.'' Ben söze atladım. ''Sensiz dimi bizi buraya getirttiren.'' Patronları onaylarca başını salladı. '' Aynen öyle ailenizden intikam almak için.'' Hangi ailemizden bahsediyor acaba başka birileriyle mi karıştırıldık. Patronları olduğunu düşündüğüm adam, diğerlerine kaş göz yapması ile ikimizi kollarımızdan tutup dizlerimizin üzerine oturttular.
''Hastalıklı olan kızı ortadan kaldırınca deli kızımızız acı çekişinin sonrası cezasını keseceğim. Siz onu tutun şuan.''
Rüyanın gözleri kocaman açılmış adama dik dik baktığını gördüm. ''Asla bunu yapmayacaksın. Ona dokunmayı aklından bile geçirme!''
Konuşmasının ardından bir adamı ona yumruğunu indirdi. ''Ben kimseden emir almam küçük hanım. Sana tavsiyem çeneni kapalı tut açıldıkça zorla kapatılacak yoksa.''
Patronları bu sefer bana döndü. ''Ailenizi üzelim hadi.'' demesiyle beni sandalyenin yanında bulunan sehpanın olduğu yere tutup fırlattı. Kafama aldığım darbe yetmemiş, sehpanın üzerinde ki şişede kafamda parçalanmıştı. Bir süre sonra adamlarından biri, '' Patron telefonunuz çalıyor.'' Telefonu uzatmasıyla adam sinirle telefonu aldı. Biraz bizden uzağa gitti.
''Rüya iyi misin? Sen iyisin dimi.''
''Ne kadar iyi olabilirsem Hayal ama asıl sen bana endişeleneceğine kendine bak adam seni ne hale çevirdi.'' Rüyanın bunu demesine cevap vermedim. Zaten haklıydı da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİMİZ BERABER
Teen Fictionİki genç kızın sanaldan başlayan arkadaşlığının sonucunda genç kız Hayal , ailesinin hastanede başka bir çocukla karıştığı sonuçlanır bu duruma ailesinden izin alıp Rüya ile aynı şehir' e taşınır ve hayatına orda devam etmeye başlar ama yaşadığı iki...