{2}

141 24 2
                                    





__

delta kucağındaki küçük beden ile atların yanına gelmişti, Kai efendisini gördüğü anda gözlerini irice açıp agizini elli ile kapatı."aman tanrım  bir peri!" Diye bağırdı.

delta ona sertçe baktı."bağrma." Dedi hırıltılı sesi ile. Kai hızla eğilip özür dilemişti. jungkook bir şey demeden siyah görkemli atının yanına gitmiş komutanın yardımı ile ata binmişti.

komutanı beklemeden hızla gitmişti.
Kai bu duruma alışmış derin bir nefes alarak atına binmişti. o da hızla deltanin peşinden gitmişti. ilk önce delta ardından da alfa saraya varmıştı.

deltayi gören herkes şaşkınca kucağına bakıyordu aralarında fısır fısır peri hakkında konuşuyordu. Kimisi onu güzel bulurken kimisi ise atalarından kalma nefretle bakıyordu.

eski Kıral ve kıralıçe sabahtan beri oğullarını Umut ile beklerken, bir yardımcınin deltanin geldiğini hata kucağında bir peri olduğunu söylediklerinde ikiside çok mutlu olmuştu.

jungkook hızla odasına giderken, geçtiği her yolda hizmetçiler önünde eğiliyor şaşkınca bakıyorlardı. Kıral ve kıralıçe taht odasından kıpır kıpır bir şekilde bekliyorlardı.

iki muhafızin açıtigi büyük kapıdan İhtişamlı odadaya giridi delta. Büyük yatağa ilerledi jungkook, yavaşça narın bedeni yatağa bıraktı. ardından perisinden gözlerini alamayan muhafıza sertçe bakıp konuştu.

"derhâl hekimi çağırın!" Diye sesini yükseltti. Muhafız eğilerek hızlı adımlarla gitti ordan, delta yatağında narince yatan bedene baktı. Bu kadar güzel olması normal mi?

Kıral ve kıralıçe oğlunun gelmıceğını anlayınca kıralıçe olanlarını sağ kolundan öğrenip apar topar deltanin odasına gelmişlerdi. kıralıçe kiraldan önce odaya girmiş yatakta gördüğü beden ile siyah gözlerini irice açmıştı.

"aman tanrımaman tanrım bu bir peri!" Diye bağırip yatağa ilerliyen kıralıçeye göz devridi Kıral. "sakın ol yuna."Dedi kıralıçenin aksine oldukça sakin şekilde oğlunun yanına gelmişti eski Kıral.

"nerede buldun onu?" Dedi oğuluna bakarak alfa. Delta gözlerini yatktan ayırmadan babasına cevap vermişti. 
"bir göl kenarında." Dedi sesi kısık çıkmıştı. Kıral yine konuşucakken odaya hekim gelmişti.

"efendim." Diyerek önünlerinde eğildi beta hekim. jungkook hekime bakıp
"ruh eşi çıktık, ardından bayıldı" Dedi
düz çıkan sesi ile, sanki çok normal bir şeymiş gibi. "Ne!" Diye bağırdı Kıral ve kıralıçe ile hekimin gözleri kocaman açılmıştı.

"n-ne diyorsunuz efendim, bu nasıl mümkün olur." Dedi hekim tereddüt ile. jungkook ise sınırle bir nefes
alıp,"yalan mı söylüyorum ben?" Bağırıyordu lakin sesi öyle çıkmıştı.

hekim anında eğilip,"h-hayir efendim yanlış anladınız, ben böyle bir şeyin mümkün olmadığını söylüyorum,hiç böyle bir şey yaşanmamıştı" dedi hızla kendini açıklayarak, kafasının gitmesi söz konusuydu.

onlar ilk olucaklardi

"oğlum."Dedi eski Kıral, hala şaşkındı.
yani kim inanır ki bir delta ve bir peri ruh eşi çıkmasını? Delta babasına baktı. Kıral konuşmak için ağzını aralarken minik beden kipirdanmişti.

Jungkook'un bütün ilgisi yeniden perisine katmıştı. yatakta hafifçe kıpırdanan bedene dikat kesilmişti odadakiler. esmer tenli açık mor gözlerini yavaşça aralamışti.

"tanrım çok güzel." Kıralıçe kendini tutamadan konuştu.

küçük peri açtı gözlerini, karşısında gördüğü bedenleri ile yerinden korku ile kalkmıştı.açik mor gözleri anında dolarken. titreyen sesi ile konuştu
"n-ne istiyorsunuz benden?"

minik beden korkudan titriyordu, onu öldürüceklerini düşünüyordu. Babasının söylediği gibi kurtlar kötü varlıklardı. annesini dinlemediği için kendine kızdı,keşke annesinin sözünü dinlemeyip o göle gitmeseydim dedi içinden.

"korkma sana zarar vermicem." Dedi delta sesi Şefkatli çıkmıştı, ardından hayran hayran perisine bakan anne ve babasına döndü."siz gidin ben daha sonra gelirim yanınıza"demişti.
Kıral ve kıralıçe gözlerini periden ayırmadan odadan çıkmıştı. Hata bir ara kıralıçe nerdeyse düşüyordu.

"bir yerin ağrıyor mu?"

duyduğu kalın ses ile hafifçe titreyip kafasını olmusuzca salladı. Çok hassasti minik olan. Anı seslerden oldukça korkardı. delta yumuşak Tuttuğu sesi ile konuştu"hekimin seni kontrol etmesine izin verir misin?"

"i-iyiyim ben gerek yok." Dedi kısık sesle, delta hekime çıkmasını işaret Etti. hekim beta önünde eğilip dışarı çıktı. Delta büyük kapının kapanması ile, nefesini verip perinin ayak ucuna oturmuştu.

"adın ne güzel peri?"

"taehyung." Demişti sesi kısık ve kırık çıkmıştı, ona soru soran adamın kim olduğunu bilmiyordu. Ona zarar vermiceğini söylemişti laki yinede korkuyordu.

"taehyung."Demişti delta, içinden bir kaç kez tekrarladı güzel perinin adını.

beyinine kazıma ister gibi adını tekrar tekrar söylüyordu içinde. Delta hala daha korkak gözler ile ona bakan periye bakıp konuştu.


"Adın senin gibi güzelmiş."

"teşekkür ederim." Dedi taehyung, ne diyeceğini bilmiyordu. anne ve babası onun için endişelenmiştir, hata onu aramak için sığınaktan çıktıklarını bile düşünmüştü taehyung.

"benden ne istiyorsun?"Dedi sesinin titremesine engel olamamıştı. Delta kaşlarını çattıp ruh hali anice değişen periye baktı."taehyung sana zarar vermicem dedim. o zaman neden hala korkuyorsun?" Demişti ciddi şekilde.
Peri ise agalama başlamıştı

"anne ve babama gitmek istiyorum."
ağlarken sarf ettiği cümleler ile delta sinirlendiğini hissetmişti.


____

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

love story 'taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin