capitolul 5

5 1 0
                                    

             Din episoadele anterioare: era Chan cu
                                                                O good...

Era Lix acel Iix care puteam sa jur ca e felix. Nu pot sa cred ! Adică pot ,dar tot pare ireal.

Intră şi se ghiontesc unul pe altul mai râd si cu poftă . O doamne! Ies din bucătărie si incerc sa fug in camera mea da ceva ma trage de hanorac inapoi.

Ma intorc destul de agitat era Chan

c:Hey ,jinne,nu ai de gand sa il cunosti pe prietenul meu Felix?
Avea un zambet cald afisat pe chip nu cred ca are idee ce sa intamplat cu mine si  baiatul ala "Lix".

Ma uit la Felix.
Se uita la mine . Cred ca ma recunoaste altfel nu imi axplic zambetul de pe fata lui. Mai mult rânjet . Desii il urăs chiar arăta drăguț.

h:Hyunjin , Hwang hyunjin! Spun eu spărgand ghiata si intingandui mana nu tocami prietenos

L:Felix, Lee Felix râde de mine* .Chan noi n-e stim suntem in acceasi clasa .

c: super! Deci, va intelegeti?

ma uit la el . Cred ca a inteles ca cel care ar trebui sa raspunda e el.

L: destul de bine. Rânjetul ăla care arăta super drăguț, tot nu a disparut de pe fața lui.

h: imi pare bine din nou . Cred ca ar trebui sa merg sus am o tema de terminat.

c:sigur nici o problema. Dupa ce termini poti veni sa stai cu noi. Ii trage o privire scurtă lui Felix.
h: sigur...

normal ca minteam . Nu am cum sa vorbesc cu el nu cand felix prietenul lui ciudat cu apucaturi de bully sta pe langa el.

Sunt sus in camera mea. Nu am nici o tema. Asa ca stau in pat si ma uit la tavan.

Ma simnt insetat si dezhidratat. Am mainile uscate si gatul e la fel. Dar as risca prea mult sa cobor la bucatarie dupa apa. Asa ca adorm asa

"DIMINEAȚĂ "💫<capitoul 6 spoiler>

ma trezesc ca de obicei sin insomniile mele regulate. Sunt extrem de insetat. Cobor jos dupa apa. E liniste cred ca toata lumea doarme .

intru in bucatarie si imi pun o cana cu apa . Aud niste pasi insa tind sa cred ca nu erau reali. Era prea de dimineata ca cineva sa se fi trezit <ora 4:26>

Cineva imi infasoara soldurile cu mainile. Tresar si din instict ma uit sa vad cine a facut-o . Era felix care părea adormit.

h: ce...ce vrei?
L:adică?

h: de ce ma tii asa.
L: de ce nu as putea sa te tin asa?
h: pentru ca imi incalci spatiul personal.

Dupa ce i-am spus asta m-am eliberat din mainile sale si am urcat sus in camera.

Ma asez in pat si incec sa ma culc la loc. Era prea devreme dar ca de obicei aveam insomnii.
Cred ca Felix nu era treaz. Oare ce vroia de la mine? era o provocare data de chan?isi batea joc de mine? credea ca sunt chan? era beat sau putin...drogat?

Nu apuc sa imi termin intrebarile ca cineva intra in camera mea. Era Felix. Nu imi da răgaz sa ripostez el imi ține mainile strâns ,deasupra capului doar cu o mana .Cu cealalta mana isi deschide cureaua de la pantaloni si imi leaga mainile .

⚠️SMUT ALERT⚠️

h: lasa-mă! tip puternic . In zadar . El incuiase usa si nici cum sa ripostez la orice ar fi facut nu aveam cum.

f<asa il vom trece de acum>:Shhhh! Imi si exemplifica semnul linisti cu degetul sau aratator peste buzele sale roz.

Imi ridica tricoul si incepe sa ma sarute de pe gat in jus insistand la sfarcurile mele. Muscandu-le cu putere.

♡《SenTimEnte înCurCate》♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum