din capitolul anterior: si ma trezesc alarmat
h: am avut un cosmarm.a: cosmar?!cosmar sa vezi ce-ti dau eu tie daca nu esti gata de scoala !
am inceput a ma pregati de scoala . A mers in baie unde mi-am facut un dus rapid urmat de rutina mea pe urma mi-am asezat parul si m-am dus sa ma schimb in uniforma scolara pe care mi-a lasat-o dmna kamila
ies din baie in camera pentru a ma imbraca . Imi dau pijamalele jos si imi iau camasa pe mine dar in timp ce o inchideam sa deschide usa .
bc: hey ! am venit sa iti aduc ghiozdanul...
dar atunci cand ma vazut a parut surprins si amuzat in acelasi timp .
bc: oo scuze nu am vazut .Se intoarce cu spatele lasand ghiozdanul in fata usi.
bc: nu am vazut nimic ! promit! asa fiind spus iese afara si da sa inchida usa dar mai intai ma intreba tinand mana la ochi .bc: vrei sa o inchid? pot sa o las deschisa sa stii.
Ma cicalea asta vroia sa faca .
h: inchide-o!
rade subtil la disperarea mea si inchide usa pentru a putea continua sa ma schimb .
dupa ce am terminat sa ma schimb am iesit la micul de jun alaturi de dmna kamila si chan .
apoi am mers in statie unde am asteptat autobuzul scolar. Am urcat.
Erau 29 de elevi cam asa . toti imbracati in uniforme uni sateau jos fiind 18 scaune alti in picioare pe telefon cu castile in urechi .
merg langa o bara pentru a ma tine de un maner .
?:hey tu ! cel cu parul negru destul de aratos !
eram eu ?
ma uit in directia sunetului nu il cunosc dar imi este cunoscut imi vad de ale mele dar ma trage de mana. Si ma aseaza fortat langa el.
h: ce naiba!
?: sunt I.N verisorul lui chan !
h: aaaa acum se explica . Te-ai vopsit?
in: da iti place .
h:da arata bine .
Dupa conversatia asta scurta ajungem in scoala unde i.n imi prezinta rapid doar primul etaj si pe urma suna clopotelul si intru in clasa mea .
Era o clasa frumoasa fetele stateau majoritatea in fata toti erau in uniforme mai era un baiat cu ochelari in fata dar cei din spate nu se puteau vedea asa bine . Cred ca unul nu era in uniforma .
prof: hyunjin poti te rog sa te prezinti?
h: sunt hyunjin !
cam scurta dar merge
toti si-au fixat ochii pe mine si ma luat un sentiment de neliniste.
prof:Uite poti sta in a 3 banca de la geam.adica in spate . Eu eram inalt puteam fi vazut cumva dar eram in spate. la naiba. Ma asez.
am avut dreptate in spare erau 4 baieti care nu purtau unfiforma . Si era si baiatul pe care l-am cunoscut. Desi nu ii stiu numele . Stau in banca cu o fata. E imbracata in uniforma doar ca a ei e izbitor de colorata in curcubeu.
s:sunt stacy!
h: sunt hyunjin
s:imi placi esti inalt si aratos.prof: luati pixurile in mana si scrieti dupa dicatare.
nu scriau toti.
Suna clopotelul
profesorul ma cheama pentru a imi lua cartile din cancelarie .
CITEȘTI
♡《SenTimEnte înCurCate》♡
Fanfic●hyunjin este trimis la alta familie. Familiea lui murind intr-un accident de masina. Acolo afla ca are 1 frate vitreg cu care se va imprieteni prea bine. Numai bullying,violurile si diferenta facuta de famila adoptiva il va face sa se simnta inferi...