Salut , stiu ca nu am mai scris de ceva timp insa astazi o sa va povestesc trairea mea din Cehia si noile sentimente.. dar ca sa fie pe sentiment va rog sa ascultati melodia asta ( https://www.youtube.com/watch?v=jZ_vbkferHU) si sa incepem.
Februarie 2014 , eu plecam inspre o noua lume , o noua infatisare , un nou sentiment dar nici nu imi trecea prin cap ce avea sa ma astepte acolo doar din ce m am documentat pe internet si mi a fost de ajuns sa stiu ca berea este mai ieftina ca apa si ca Mircea este aproximativ legal acolo .
Primele saptamani a fost un haos total , nu cunosteam pe nimeni , banii nu prea aveam ca de abia incepusem munca acolo si mi a fost destul de greu sa ma acomodez , mai ales tinand cont de faptul ca trebuia sa imi gatesc singur , ceea ce bineinteles s a terminat doar prin pregatirea a niste oua ochiuri sau cartofi prajiti :)) si din cand in cand supa la plic care btw este geniala :)) ..anyway viata frumoasa abia a inceput cam peste o luna de stat acolo cand deja incepusem sa cunosc zonele principale si incepusem sa am si destui bani de cheltuiala si uite asa 5 zile munceam iar cand se apropia weekendul plecam cu metroul in zona centrala din Praga zisa si centrul vechi care bineinteles se pisa pe Bucuresti din toate directiile .. si acu sa va povestesc cateva chestii ce pot fi facute acolo ..
Deci imaginativa ca Mircea era nelipsit fiind si destul de ieftin acolo insa partea foarte smechera era ca lumea te trata cu perfecta egalitate , insa era mai greu cu comunicarea :)) . Am cunoscut sute de persoane de toate natiile posibile insa cu care m am inteles sincer de minune. Intr o seara am iesit cu cativa din cunoscuti intr un club pe 5 etaje ... da exact, 5 etaje .. iar la fiecare etaj alt gen de muzica alt gen de oameni , mereu ceva nou .. iar la parter tin sa mentionez ca era un bar din gheata :)) foarte tare .. oricum am fost cu ei acolo si opream la fiecare etaj vorbeam cu Mircea , beam o bere , plecam la urmatorul nivel .. si tot asa , pana cand la un moment dat ne am imprietenit cu o rusoaica , pe care am vazut o intamplator ca se uita foarte nedumerita la lumea din jurul ei si ma duc sa o intreb ce cauta la care ea bineinteles ca il cauta pe Mircea.. si i am zis sa vina la noi la masa .. deci pot sa jur caci cat timp eu am baut 3 beri ea era deja la a5a bere si urma un pahar de vodka :)) rusoaica ce mama masii <3 .. in fine si o tineam noi tot asa pe bautura si fumat pana cand a urmat sa vina momentul plecarii dar bineinteles ca eu vroiam sa o fut pe rusoaica insa problema era ca nu eram singurul care vroia asta :)) ci si inca un prieten de al meu .. deci cum sa facem noi sa ne impartim .. asa ca concluzia a fost sa mergem amandoi la ea acasa pe pretextu ca suntem interesati sa ii vedem niste desene ( da am uitat sa precizez ca toata noaptea rusoaica ne a povestit cum ea isi castiga banii din arta) si moarta cum era si ea a acceptat ..Buuun . Acum ajunsi acolo , urma momentul adevarului :))) ea intre timp s a dus pana la baie , iar eu cu prietenul meu ne am asezat frumos pe canapea .. Baii si trece 5 minute, 10 ,20 ,50 si rusoaica nu mai iesea pana cand m am dus frumos pana in baie sa vad ce face .. si bineinteles ca ea lesinata de beata in cada :)) deci ce sa mai futi .. asa ca noi doi fiind oricum prea lesinati il mai chemam o data pe Mircea si ce facem noi macar sa ne simtim bineeee <3 ( hooo pervesi prosti din ziua de azi ca nu m am futut cu el .. hoo poponarii dracu ) .. am dezbracat o pe gagica frumos, am asezat o intr o pozitie ok si ( nu ne am apucat sa futem efectiv un cadavru ) si la cat de morti eram dupa Mircea am inceput sa facem laba unul langa altul si ne am dat drumul pe ea =))) >> Da clar toate variantele oricum sunt nasoale insa a noastra a fost cea mai ok :)) zic eu .. plm .. Intr un final adormim si noi urmand sa fim treziti in graba la 8 dimineata de tipa ca ea trebuie sa plece nu stiu unde si noi sa plecam acasa :)) problema cea mare era ca nu stim unde ne aflam si bani ciu ciu .. oricum ne am descurcat cum ne cum si am luat metroul catre casa .. insa cand sa ajungem in fata portii si gasim noi in fata portiiii ... o cehoaica lesinata de beata :)) mama asa filme pe noi si asa peripetii .. In betie ei si limba spurcate ce o vorbea a incercat sa ne dea de inteles ca vrea o tigare , la care noi i am zis ca avem tigari in casa si daca vrea sa vina cu noi .. zis si facut . O punem frumos pe tipa in bucatarie pe canapea , noi urcam sus in camera sa ne luam tigarile si banii si cand coboram ce sa veziiii ... un alt romanas beat ii dadea la muie lu betiva =)))) si asa a urmat toti ce eram cazati acolo cu bilet de ordine stiti :))) la femeie .. nasol pentru ea jur .. insa voi nu stiti ca femeiile din Cehia sunt cele mai curve pe care le am cunoscut in viata mea . Plm si cam asta a fost ziua aceea ..
Ce a mai ramas sa vin despre Cehia .. multee dar putine sa zic , gen cum ar fi ca mi am pierdut portofelu fix pe o banca unde am stat 7 ore .. sau ca am incercat sa agat o romanca pe acolo si mi a zis ca nu fute romanasi ca cica au pula mica :))) si tot felul de tampenii insa cam atat pot sa va povestesc pe ziua de azi .. asa ca Noapte Buna si va ramane doar sa Taceti si sa Inghititi .. haha :)) <3
Va pup !