Sez I

1.1K 15 3
                                    

Cap 1 : Vara anului 2014 , incep sa ma gandesc cum sa imi fac propria poveste , propriul film , propriul vis in scris . Deja vroiam sa imi creez o proprie lume ca si in "Inception" ( bun film , uitati va la el sa nu muriti prosti) anyway , vroiam sa imi creez o viata de milioane si uite asa m-am apucat de scris .

Totul a inceput cand am implinit varsta de 7 ani , stateam intr un orasel terminat unde aveam 3 magazine si un singur non-stop si locuiam intr un camin cu o singura camera alaturi de parintii mei .. 

Sunt prost rau de ce stau si va explic ce am facut la aceea varsta :)) si asa nu va intereseaza pun pariu, anyway poveste interesanta devine in clasa a 8a cand deja femeia incepea sa insemne pentru mine ceva mai mult decat putea sa imi ofere altceva . Era raiul pe pamant .Ea era cea care putea sa te faca sa te uzi in 5 secunde dar si sa te omori tot in acelasi timp , si uite asa am inceput efectiv sa ma gandesc din ce in ce mai mult cum sa tratezi femeia ( eu eram virgin pe vremea aceea , deoarece eram urat cu spume ... stiti acel gen cocalar cu breton si sacoul pana la genunchi? ) caci ea era viitorul meu . Si asa am inceput sa ma bag in seama pentru prima oara cu o fata in generala , nu mai tinem cont ca si ea era foarte naspa si avea par la subrat insa pe atunci a avea gagica era ca si cum HI5 si Yahoo ar fi facut sex deodata .... oricum am cunoscut o pe ea , fata ce urma sa imi schimbe tot cursul normal al vietii , fata care va reusi sa ma faca sa realizez ca de fapt frumusetea conteaza nu ce scoti pe gura ca na , asa a fost facut omul sa fie prost rau ( ca si mine de altfel) si asa incepe povestea mea !!!


Ce vreti sa mai continui si sa incep sa va descriu cum am reusit sa devin cel mai mare fustangiu si sa dau decat la laba ? :)) nunu glumesc chiar am devenit un mare afemeiat insa si acum ma intreb de ce .. cred ca efectul "ierburilor" au inceput sa imi afecteze .. defapt ce sa imi afecteze doar am precizat ca sunt prost rau deci "Taci si inghite" ! 

Taci si inghite !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum