Seungmin 2 gün boyunca okula giderek ve felixle konusarak daha da yakınlaşmıştı. bu yakınlık karşısında tek ve en yakın sanal arkadaşı olan adanalıyı unutmuştu (A). UNUTMAM UNUTMAM DİYEN SEUNGUN AKLİNDAN GERGİN VE ADANALİ OLAN ARKADASİ CİKMİSTİ... (A) (ben adanali olsam net sikerdim)
öğretmeni bir anda seunga seslenerek müdürün onu çağırdğını söyledi. seung sınıfı hızla terk etti ve eli ayagi götüne baglanarak acaba yine ne bok yedim die dusunerek müdürün odasinin yolunu tuttu. vardığında kapıyı büyük bir korkuyla tıklatarak içeri girdi.
mudurun ona bakışları farklıydı. seung kendini daha rahatlamış hissetti. normalde gün içerisinde gördüğü müdür kızgın, cazgır, ürkütücü, vahşet, adanalı gibiyken şimdi karşısında duran adam tam bir pamuk şeker gibiydi. gel beni ye diyordu resmen...
seungmin ve müdür bay bang dersler konusunda konuşma yaptılar... yani oç seungun korkmasına gerek yokru. boşuna korkmuştu pezevengin dogurdugu (evet babasi sicti)(yani yazim yanlisi yok)
seungmin ve müdürün ders hakkında konuşmaları bittiğinde tenefüs zili çalmıştı bile. kapıdan çıktıktan sonra karşısında sarı pipiye benzer bir şekilde duran felix vardı. seungmin onu müdürün kapısında bekleyen felixi görünce sevinmisti. onun gergin olduğunu anlayarak ona destek olmaya geldigi her halinden belliydi. seung onu dusunen arkadaşı karşısında hızla kosarak felixe sarıldı.
tam sarıldığında odadan bay bang çıkmıştı ve onları görmüştü. az önceki seker adamın gözleri alev almisti. yuzunun kıpkırmızı olusu ve sinirden burnundan çıkan dumanlar... anlasilan cok kızmıstı. yanlıs bir sey mi yapmıstı seung? ne yaptığını anlayamamıştı ama karşısında kızgınlıktan oluşan o korkunç adanalıya benzeyen mimiklere sahip olan müdürü varken onlara kızdığı apaçık belliydi.
şaşırılacak bir şekilde o kadar kızmasına rağmen hiçbir şey demeyen müdür her tenefüste sinirle felix ve seungmini izliyordu.
ilk sarılan kişi seung olmasına rağmen müdür bay bang felixe alev saçan gözlerle sert bakışlar atmaya devam ediyordu.
yoksa...
yoksa müdür bang onları gay mi sanmisti? seung icin bu gecerli olabilirdi belki. o da yonelimini bilmiyordu ama felix icin gecerli degildi. yani seungmin öyle sanıyordu.
felixe yonelimini sormamisti ama bi anda sorsa garip kacar die sormamaya karar verdi ve kafasında donen bu garip soruları silip bir kenara attı.
bu sefer aradan 2 gun degil 2 ders gecmisti ve bay bang yine seungu odasina cagirmisti... seung bu sefer sictigini anlamisti...
seung bu sefer cidden bayılacak kadar gergin bir duzeyde kapıyı tıklattı...
içeriden gelen gel komutuyla birlikte içeriye doğru adımladı...
müdür bangin kızmaması için ya da az kızması için ve ya da unutmasi icin (en mantiksiz secenek) hızla konuşmaya başladı. verdiğiniz bütün çalışma planını uyguluyorum bay bang!! die bağırdı bağırdığının farkında değildi. gerginlikten altına sıçsa bile fark etmezdi şu an... hatta belki de sıçmıştı bile...
müdürden ses gelmeyince sıktığı gözlerini hafifçe araladı. müdür yüzünde beklediğinin tam tersi bir ifadeyle tekrar pamuk şeker gibi ona bakıyordu (bipolar amık). müdür gülümsedi ve büyük bir aşkla çok tatlısın seung... (BRUHH) dedi.
seungmin sasirmisti. verecek cevap bulamadı. karşıdan cevap alamayan bay bang konuşmaya devam etti. yanındaki o sırık kimdi? dedi bay bang... bu sefer biraz daha kızgın gibiydi sesi (ben bipolar demistim).
seung daha ne kadar sasirabilecegini dusunurken bay bang daha kalın ve kızgın bir ses tonuyla soruma cevap ver kim seungmin!! diyerek kükredi. seungmin korkudan kendisini sıkarak arkadaşım, tek ve en yakın arkadaşım dedi. en yakın sanal arkadaşını es geçerek.
müdür bang sinirlenmisti... hızla seungmine yaklastı. seungmin onma vuracagini sanmıştı ama müdür bay bang ters köşe yaparak ona sımsıkı sarılmıştı ve kaslı göğüsleri arasına alarak seungmini nefessiz bırakmıştı... kaslı göğüsleri arasında ki çocuğa seslenerek seni çok özledim dedi... ardından beni nasıl unutursun dedi...
nE? NE DEMEK ÖZLEMEK? NE ÖZLEMESİ? DAHA ÖNCE KARŞILAŞMIŞLAR MIYDI? AMA SEUNGMİNİN BAŞKA BİR ARKADAŞI YOKTU Kİ?!?! HİÇ OLMAMIŞTI? ya karşısında ki adam maldı ya da kendisi maldı ve hafızasını falan kaybetmişti??????
bu durum başka şekilde açıklanamazdı... seungmin 3x bir şakınlık yaşarken bay bangin kaslı göğüslerine zorla saçlarından tutularak bastırılan seungmin bay bangin kaslı kolları arasından çaresizce şu sözleri dökmüştü. ozlomok mo? (meal: özlemek mi?)
selam orospu evlatları
burdan hepinizin ebesine selam ederim 🥰🥰🥰
neyse siktirin gidin
yazacak bir kapanis konusmasi bulamadim...
parmaklarima yazik...
uke gunumdeyim
(normalde asla uke degilim wala seme sigmayim)
neyse oropsumnida evlatları siktirin gidin 🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSİMBULAMADIM
HumorACİKLAMAYA YAZCAK BİSEY YOK SADECE CRİNGE VE MİZAH İCERİO OKUMİYCAKSANİZ SİKTİRİN GİDİN!!!!!!! ZATEN GERGİNİM AMK CHANMİN BU ARADA HATTA HYUNLİXTE VAR SİMDİ BU BİLGİYİ NERENİZE SOKARSANİZ SOKUN!!!!