SELAM BTC SANKİ HAFTAYA SİNAV HAFTASİ DEGİLMİS GİBİ DAHA 2. BOLUMU ATTİGİM 24 SAAT OLMADAN 3. BOLUMU ATİORUM BU Bİ GURUR KAYNAGİ HEMEN TEKRİK EDİN (BENCE BETON YETMEZ NE DUSUNUYOSUNUZ) 😎😎👽👽💪🏿👉🏿👈🏿🥺🥺
༼ つ ◕_◕ ༽つBUSRANİN ANİSİNA...
Seungmin hala saskinca özleme konusunu dusunurken bay bang konusmaya yeltendi Beni nasil hatırlamazsin? diyerek hala kolları arasında saskinliktan kendisini sikicek olan cocuga seslendi. seungminde ne yalan solesin o kadar kasli kol arasinda birazcik kalkmisti kucuk olan siki (A).
seungmin icinden ne alaka amık? dedi. hayır hayır hayır gerizekali seung icinden soledigini sanarak dısından solemisti. tam bi beyin engelli otistik gibiydi su an. (tam bi amık malı) (elini alnina vuran emoji)
bay bang onun ettigi gereksiz ve o durumdayken hiç bir geçerliligi olmayan kufuru duymazdan gelerek olayı anlatmaya başladı.
hani tek ve en yakın arkadaşın bendim seung? hani best abindim? hani best götünü toplayandım? hani beni unutmazdın? dedi son sorduğu soruda sesi ağlamaklı çıkıp kısılarak.
seungmin sadece hyung... diyebildi. ne diyebilecegini bilmiyordu...(bende ne yazcagimi bilmiyom)(cok sad bi sahne bu arada) (dikkatli bakarsaniz gorebilirsiniz sad oldugunu)
ne demek istedigini bilemeyen seung karşıdan gelen sarilma ve kucuk pipisinin hafif kalkması (👉🏿👈🏿🥺) ile birlikte gelen kucuk azginlik(👉🏿👈🏿🥺) ve bir o kadar kucuk utanmaz duygu ve dusuncelerle hyungunu öpmekte sorun olmayacagini dusunmustu(👉🏿👈🏿🥺) ... ne de olsa hyunguydu. hyungu ona kolay kolay kızmadı. çünkü hyunguydu. hyungu ona az kızsın die... belki hyungu yumuşar diye... asla hyunguna yamuk dusunceler dusunmeden opmeye yeltenmişti. hyung... hyung... hyung...
olm canim yazmak istedi ama bi sonra ki bolum fena sex
simdilik sadece baslangici minik verdim
siz bide bitirisi gorun ofofofo chan hamile kalcak...
AAAAAA
son paragrafta bilerek hyung kelimesi fazla var oppacılara inat
go görl 💪🏿💪🏿💪🏿😎😎😎💅🏿💅🏿💅🏿
bu arada best shitpost sarkilarini solim (opsiyonel)
never gonna give you up
luxury
what is love
call out my name
abi abi
eman eman
tennim
oy asiye
skürt skürt skürt skürt meraba sürtük
no coke (maybe)
esrarı bilmezdim
...
.
.
.
neyse ruhu gen orospu cocukları issizlikten buraya kadar okuduysan
artık siktir olup gidebilirsin 🥰🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSİMBULAMADIM
HumorACİKLAMAYA YAZCAK BİSEY YOK SADECE CRİNGE VE MİZAH İCERİO OKUMİYCAKSANİZ SİKTİRİN GİDİN!!!!!!! ZATEN GERGİNİM AMK CHANMİN BU ARADA HATTA HYUNLİXTE VAR SİMDİ BU BİLGİYİ NERENİZE SOKARSANİZ SOKUN!!!!