Lyhyitä kirjoitustehtäviä

29 3 0
                                    

Tällä kertaa lyhyitä kirjoitustehtäviä, joissa saatte käyttää luovuutta <3

.•★°★•★.★°.

Laita satunnainen soittolista pyörimään, kuuntele lyricsejä ja listaa paperille satunnaisia sanoja, joita kuulet. Katso lopuksi paperia ja kirjoita teksti, johon yhdistät kirjoittamasi sanat.

✨️🌙✨️

Kirjoita dialogi (eli hahmojen välistä keskustelua :))

✨️🌙✨️

Laita ajastin päälle ja kirjoita noin minuutin ajan mahdollisimman paljon tietyn värisiä sanoja. Muodosta kirjoittamistasi sanoista runo.

✨️🌙✨️

Kirjoita joku vanha tekstisi uudestaan nyt, kun olet kehittynyt kirjoittamisessa.

✨️🌙✨️

Valitse joku tietty ääni, jonka kuulet nyt tai joka tulee ensimmäisenä mieleen. Muuta hetki täysin erilaiseksi, mutta rakenna teksti valitsemasi äänen ympärille.

✨️🌙✨️

Kirjoita inhoamasi ihmisen näkökulmasta.

✨️🌙✨️

Valitse joku lukemasi kirja ja kirjoita fanifiktio siitä. Harry Potter ja Soturikissat luultavasti yleisimmät, mutta yritä keksiä jotain muuta?

✨️🌙✨️

Kirjoita lyhyt kuvaus ihmisestä, joka seisoo rautatieasemalla.

✨️🌙✨️

Kirjoita hahmojen välinen keskustelu - ilman puhetta. Kuvaile hahmojen ajatuksia, tunteita, vuorovaikutusta ja katsekontaktia, mutta älä käytä vuorosanoja.

✨️🌙✨️

Kirjoita teksti, joka alkaa ja loppuu samaan virkkeeseen, mutta joilla on lopulta eri merkitykset. (Toimii ehkä parhaiten jatkotarinassa?)

.•★°★•★.★°.

Inspiraatiota 🪞Where stories live. Discover now