4 - Aşkolarla cenaze namazı

340 48 75
                                    

bölüm biraz duygusal olucak ostura ostura ağlamayın sonra

Felix

1-2 dk sonra minho ve changbin sokağın başından koşmaya başladı.Adam onları gördü ve paniklendi.Minho'nun elindr levye Changbin'in elinde bi tane demir sopa var.Adam bıçağı Hyunjin'e dorulttu

Felix
HYUNJİN!

Adam bıçağı Hyunjin'in karnına sapladı ve kaçamya başladı.Ben Hyunjin'in yanına Minho ve Changbin adamın peşine koşmaya başladık.Bizimkiler daha yeni geliyordu.

Felix
JİSUNG AMBULANSI ARA HEMEN

(Bu arada mahalleden bunalrdan başaka kimse yok adamın tecavüz ettiği kızda Hyunjin adamın yanına ilk gittiğinde kaçtı)

Jisung panik içinde telrfonu açtı ve ambulansı aradı.

Felix
Hyunjin kurtulucaksın inanıyorum...

Hyunjin gözümün önünde acı çekiyordu.

Felix
Dağın başındayız buraya ambulansın gelmesi en az 30 dakika.Hiçkşmsenin arabası yok mu amına koyim.

Chan
BENİM VAR BEKLEYİN HEMEN GELİYORUM

Chan koşa koşa sokağın karşısındaki arabaya bindi.Arabayı Sokağın sonuna götürdü ve durdu
Jisung,Jeongin,Seungmin ve ben Hyunjin'i arabaya bindirdik son sürat giderken yolda Minho ve Changbin adamı ölesiye dövüyolardı.Onlarıda alıp hastaneye gitmeye başladık.Yaklaşık 15 dakika sonra şehire indik burdan sonra en fazla 5 dakikalık bi yolumuz var.Kurtarıcaz seni Hyunjin...

Sonunda geldik hastaneye Hyunjin'i kırmızı alana aldılar.Evet ölüm riski olan hastaların girdiği bölüm...Kapının önündeyiz haber bekliyoruz.

Saatler ilerliyor haber gelmiyor artık umudumu yitirmek üzereyim.Şuan o sese gitmeseydik belkide hayatımın en mutlu gününü yaşıyordum ama şimdi hastanede çaresiz bi şekilde ağlıyorum.Ben bunları sorgularken diğerleride çöktü yanıma Jisung kafamı okşadı,bu beni küçüklükten beri rahatlatır hep ama bu sefer hiç rahatlayamadım.

(Yok aga ben duygusal bölüm yazamıyorum aq)(bide tıpla ilgili hiçbir bilgim yok o yüzden götümden sallıyorum herşeyi sadece kırmızı alan doğru)

2 saat geçti.Haber yok.İçeriden bir hemşire çıktı,bizim yanımıza geldi göz yaşlarımı silerrk ayağa kalktım

Hemşire
Hwang Hyunjin'in yakınları sizler misiniz?

Bu cümleyi duyunca herkesin gözleri parlamıştı

Felix
E-evet biziz durumu nedir hemşire hanım?

Hemşire
Durumu kritik(nasıl yazılıyosa artık)

Felix
Ne nasıl yani ölücek mi?

Hemşire
Bilmiyorum şuan hiçbirşey belli değil.

Ben geri yere çökmüştüm Jisung,Jeongin ve Seungmin de benimle beraber çöktüler.

Chan
Peki kaç gün burada kalıcak?

Hemşire
En az 1 hafta kalmalı

En az bir hafta...yani beklediğimden az ben en az 1 ay falan der diye bekliyodum.

Hemşire
Bir kişinin yanında durması gerekiyor kim gelicek?

Chan
Tamam Felix üzme kendini hadi eve dönmelisiniz ben Hyunjin'in yanında kalırım.

terkedilmiş okul | hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin