Eksik bişeyler..

67 2 0
                                    

Bu bölümü okuduğunuzda aslında hikayenin sonunu bir nevi tahmin etmiş olacaksınız. Masallardaki gibi mutlu son olmadı..olmuyor.

İnsan ne kadar severse sevsin. İsterse canını verecek kadar çok. Yinede eksik bişeyler hep kalır. Acısı kalır, yaşayamadıklarının pişmanlığı kalır. Ve daha bi çok şey kalır işte. Bende de kaldı. Zoruma gidenler kaldı. Deli gibi yaşamak isteyipte yaşayamadıklarım kaldı. Bir bir birikti içimde. Her hatırladığımda canımı acıtan, tabiri caizse etimden et koparan anılar kaldı. Anı dediğim de onunla yaşadıklarımız değil tabi. Biz onunla hiçbir şey yaşayamadık ki. Ne zor demi. Sevdiğin adamın gözünün önünde arkasına bakmadan çekip gitmesi ne zor. Hemde bi "hoşçakal "bile diyememişken. Sizde hiç sanki etrafınızda ki herkes mutlu da bitek siz değilsinizmiş gibi hissettiniz mi ? Sanki haketmeyen bitek ben kalmışım gibi. Aldılar onu elimden. Hepsi teker teker aldılar. Önce biri geldi, hevesi geçti gitti sonra öteki geldi benim yapamadıklarımı yaptı gitti. Sonra. Sonrası yok. Eksik bişeyler var..Nefes almak isteyipte ciğerlerinize birazcık bile nefes gitmemiş gibi hissettiniz mi hiç ? Aslında nefes alıyorsun ama alamıyormuş gibi. Yaşıyorsun fakat yaşamıyormuş gibi. Peki hiç kazanmadığınız birini kaybetmekten korktunuz mu ? Yanlış bişey mi söyledim, üzdüm mü onu, kalbini mi kırdım.. Eksik bişeyler var işte. Ne kadar inkar edersek edelim. Gururumuzu onlar için harcadık. Gururluyum ben eyvallah etmem diyemedik. Ezildik büzüldük. Sonunda ne oldu ? Göt gibi ortada kaldık. En azından bende öyle oldu. Hep sevmeyi bilmeyen kıçı kırıklar sevildi. Onlar sefasını sürdü biz cefasını çektik. Onlar güldü biz ağladık. Onlar kazandı biz kaybettik. Eksik bişeyler var dedimya. Çok eksik. Hayatımızdan tek kişi gitmesine rağmen sanki milyonlarca insan bi anda gitmiş gibi hissettik. Yok yok akıllanmadım. Son tekmeyi yiyene kadar devam dedim. Elde ne var ? Koca bi boşluk. Elde ne var ne ? Bokun içinde bokluk. Acı, gözyaşı, nefret.. Nefret demişken nefret de edemiyoruz aslında demi. Yüzüne bağırırken "senden nefret ediyorum" diye aslında "seni çok seviyorum" diyoruz farkında olmadan. Çünkü gün geliyor o nefret bitiyor gün geliyor bi bakıyosun başa dönmüşsün. Hadi baştan çek cezanı der gibi.. Eksik bişeyler hep var. Olacak..

GÜLÜMSE ADAMIM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin