Ben Nil lise 3 e gidiyorum. Açık kumral saçlarım var ve ela rengi gozlerim.
Ailemizde tek cocuk benim .
Biz onceden cok zengin bir aileydik.
Babamin isi batti ve bu yuzden oturdugumuz havuzlu villadan tasinmak zorunda kaldik.Babam artik yaptigimiz harcamalari kisitladi.
Artik soforumuzde olmayacakmis. Ben bu hayata nasil alisacagimi bilmiyorum.Babam isleri duzeltmek icin sehir disi yerlere bile gidiyor ve bu yuzden bizimle pek ilgilenemiyor.Villali evimiz Izmirdeydi .
Şuan ki evimiz ise Bursa da izmirdeki butun arkadaslrimizi ve sevgilim yani eski sevgilim buraya tasinacagimiz ivin ayrilmistik o yuzden eski sevgilim.Ama onu pek sevmiyordum.Ve en önemlise de orada ki özel okuldan ayrilmam simdide devlet okuluna gificem yaa basil alisicagim nasil nasil??
-Nil kizim hadi artik kalk şu yataktanda kahvaltiya gel.
Diyen bir ses annem kahvaltiya cagriyordu.
-Tamam anne geliyorum.
Diyerek yataktan kalktim hemen dolaptan kisa sortumu ve askili
t-shirt giyerek annemin yanina gittim.Kahvaltiyi hazirlamisti. Yanliz hersey 2 kisilikti babami sordum .
-Babam yokmu anne ?
-Yok kizim sabah cok erken gitti.
-he tamam.Ağzimi bi kac salatalik attim meyvesuyumdan da bi yudum alip hemen odama çiktim.
Okul formami giydim kisa diz üstü ustune toz pembe gomlegimi icine straplez bir atlet giydim ve gomlegin usten 2 düğmesini açık bıraktim.
Saclarimi masa yapip hafif dalgalandirdim son olarakta dogal bir makyaz tamamim.Annemi optum ve konverslerimi giyerek evden ciktim.
Sokagimkz guledi genisti. Ama aksamlari korkunc oluyo diyebilirim.
Bu dusuncelerden siyrilip yola devam ettim okulun onune gelmistim.
Mudurun yanina gittim sinifimi ogrenip hemen sinifa gittim.
Cam kenarinda en arkanin bi onu bostu hemen oturdum .Arkamda iki tane erkek cantasi vardi.
Sonra yanima bir kiz yaklasti ve-merhaba yanin bosmu ?
-evet gel oturabilirsin
-merhaba ben cansu
- bende nilDerken tanistik ve cok iyi arkadas olduk.
-nil nerde oturuyorsun
- cilek sokak sen ?
- bende acelya sokak bizim sokagin bi altinda oturuyorsun ne guzel
- aaa evet okula giderken beni cagirirsin artik
- tamam.Biz konusurken ogretmen iceriye girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASK KAPIYI ÇALINCA
De Todobazen komik bazen eglenceli bazende romantik bir kitap sizi bekliyor