Bölüm 1 ~Gizlilik~

614 21 20
                                    


●UYARI●

•İdolleri kirletme, kullanma ya da kötüleme amacım yok.

•Sadece eğlence amacı ile yazıyorum.

•Okumak istemiyorsana okuma.

•Smut yok.

●KEYİFLİ OKUMALAR●

Y/n'den

Merhaba ben park y/n 20 yaşındayım. Özel bir şirketde ajanlık yapıyorum. Annemi ben çok küçükken gözlerimin önünde kaybettim. Babamı çok az gördüğüm için hatırlamıyorum. Bu arada normal insanlar değiliz yani birkaç kişi özelliklede ben. Biz 5 kişilik bir ekibiz. Jisoo, Rose, Jennie, Lisa ve Ben y/n. Özel Yang hyun-sun yani kısaca ismiyle Yg şirketinde özel ajanlık işiyle uğraşıyorduk. Şuan özel bir görevdeydik.

*Y/n=Your name anlamında ama siz istediğiniz isim diye hayal edin <3*
*L=Lisa*
*R=Rose*
*J=Jisoo*
*j=Jenie*

Hepimizin kulağında küçük bir kulaklık vardı bu yüzden rahatca konuşabiliyorduk. Hepimiz ğorev yerinin dört bir köşesindeydik.

L=İçkinin içine ilaç attın mı y/n?

Y/n=O işi hallettim. Yakınlarda bir şeyler görüyor musunuz?

R=Kuzey saat 12 yönünde iki koruma var. Dikkat et jisoo.

J=O iş bende siz adamları halledin.

j=Ben güney tarafına bakacağım. Dikkatli ol y/n.

Y/n=Tamam hepiniz dikkatli olun.

Hiç birşey olmamış gibi onların yanına gittim ve içkilerini verdim.

Y/n=Buyrun efendim içkileriniz.

X=Teşekkürler güzel bayan.

Y=Teşekkürler.

Z=Teşekkürler küçük hanım.

Y/n=İstediğiniz başka birbşey var mı efendim?

X=Yok. Şimdi gidebilirsin birşey olduğunda çağırırım seni.

Y/n=Peki efendim.

Yavaş yavaş adımlala gidiyordum. Arabaya geldiğimde üstümü değiştirmiş ve görev alanına gidip onları izlyordum. Masanın altına bıraktığım ses dinleme cihazı ile ne konuştuklarını anlayabiliyordum.

X=Malları ne zaman vericeksin!

Y=Sana dediğim gibi önce para!

Z=Hey benden aldığınız denekleri unutmayın bende paramı isterim!

Y=Bu içkinin tadı farklı.

Z=Ağzının tadı yokrur sesin.

X=Hayır bu bir tuzak kaçın!

*silahların ismini bilmiyorum diye valorant'daki silah isimlerini kullanacağım*

Jisoo uzaktan operatöt ile X'in kafasından vurmuştu. Rose elinde vandal ile Z'yi köşeye sıkıştırmış. Lisa ve jennie ise korumalarla savaşıyorlardı. Ben ise Y'nin yanına yaklaşıp onu yere ittim elimdeki sheriff ile yerde oturarak bana bakıp yalvarıyordu.

Y=Nolur yapma! Ne istersen veririm yeterki dur!

Z=Sen o'sun *KARA EJDER*

Y/n=Sana güzel güzel sorular soracağım doğru cevap versen iyi edersin. Yoksa ölürsün. Anlaştık mı?

Y=Tamam.

Z=Sakın konuşma!

R=Sen sus beynini uçururum yoksa.

~Secret agent~ (Hyunjin ile hayal et)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin