Bölüm 11~Operasyon~

138 10 1
                                    

~UYARI~

•İdolleri linçlemiyorum.

•İdolleri kullanma aşağılama ve kirletme gibi bir amacımda yok.

•Eğlencesine yazıyorum.

•Okumak istemiyorsan okuma. Yazım yaşları için özür dilerim.

~KEYİFLİ OKUMALAR~

Hyunjin'den

3 gün geçmişti halla ne yapacağımızı bilmiyorduk. Ortaya fikirler sunuyor, ama hiç birinin işe yaramayacağını hepimiz çok iyi biliyorduk. Bazıları umudunu kesmişti ama bizde halla bir umut vardı. Özellikle ben Chan, Yeji, Akira, Ryujin, Yuna, İrene ve Quel. Genellikle odada toplanıp plan kurardık ama şuan bunu yapabilecek hiç birşeyimiz yoktu.

Y=Bu durumda ne yapacağız?

r=Benim aklımda bir şey var. Ama işe yarar mı emin değilim.

Bc=Söylemezsen bilemeyiz ki.

r=Akira'nın annesinden kalma bir büyü kitabı yok mu?

İ=Evet varda bunun şuan ne alakası var.

r=İçinde eminim ki bir sihir vardır ve bizim güçlerimizi ortayaca çıkarabilir.

H=Yani diyorsun ki mühür Akira'nın kitabında olabilir öyle mi?

r=Evet tam olarak öyle.

Q=Akira kitaba baksana var mı böyle bir şey?

A=Hemen bakıyorum.

y=Umarım Y/n şuan iyidir.

Y=Umarım...

Y/n'den

Yüzüme dökülen buz gibi su ile uyandırıldım. Kafamı kaldırdığımda ise adını bile ağzıma almak istemediğim kişi katşımra bana sırıtarak bakıyordu. Bu kim mi. Tabiki annem.

O=Uyandın demekk. Nasılsın küçüğüm uykun nasıl geçti?

Y/n=Senin yüzünü görene kadar herşey çok güzeldi.

Yanağıma yediğim sert bir tokat ile kafam sol tarafa dönmüştü. Eminim ki bana ettiği işkencelerden sonra dudağımın kenarı patlamıştır. Ağzıma gelen kan tadı hoşuma gidiyordu. Nedenini ise bilmiyordum.

O=Aynı baban gibisin. Senden iğreniyorum.

Y/n=Bende senden iğreniyorum. Senin gibi bir anneye sahip olduğum için. İyi'ki sana çekmemişim. Bunun için tanrıya dua bile edebilirim.

O=Emin ol bana daha çok benziyorsun.

Y/n=Ne oldu rüyanda beni mi gördün?

O=Sen benim küçük bir kopyamsın unutma bunu Y/n.

Y/n=Senin kopyan falan değilim. Ben babamın tarfındayım.

Onu sinir edicek şekilde gülümsedim. Buna sinie olacağını çok iyi biliyordum. Çünkü bunu bilerek yapmıştım. Bana bir anda yumruklar yağdırmaya başladı. Ağzıma dolan kandan dolayı midemin bulanması ile bütün kanları tükürmüştüm.

O=Daha fazla acı istemiyorsan sus bence. Bu kadarı senin için gayet iyi.

Arkasın bakmadan odadan çıkmıştı. Çünkü bilerek benim çıkış biletimi kendi veriyordu. Yere dökülen kana baktım. Ve sihirli sözcükleri söyledim.

"Asomestra"

*Tamamiyle uydurma :)*

Kandan göz çıkması ile oda bir şerit hakinda odayı kapladı ve etrafta gözlerin açıldığını hissediyordum...

~Secret agent~ (Hyunjin ile hayal et)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin