~UYARI~
•İdolleri linçleme gibi bir amacım yok.
•İdolleri kullanma, kirletme ve aşağlama gibi bir amacımda yok.
•Eğlencesine yazıyorum.
•Okumqk istemiyorsan okuma.
~Keyifli okumalar~
Y/n'den
İki ay olmuştu bu iki ayda sadece babamın yanında belgelere yardım ediyordum. Artık görev yapmak istediğimi babama söyleyecektim bu arada iyileştim ama sırtımdaki yaralar halla duruyordu kollarımı halla kullanamıyordum. Babamın benim için yaptığı özel tedavi çok işe yaramıştı. Çok gergindim çünkü bu gün önemli bir toplantı vardı ve bende bunun içindeydim. Kapının onunde bang chan, seungmin, changbin, İ.N, lee know, han, felix ve hyunjin ile bekliyorduk. Bazıları ile aram çok iyiken bazıları arasında uçurumlar vardı özelliklede hyunjin ile alakalı. Görevlinin bizi içeriye çağırmasıyla içeri girmiştik.
Jyp=Hoşgeldiniz gençler lütfen oturun.
Herkes oturmuştu ama ben ayaktaydım bsbama göreve geçmek isteyeceğimi söyleyecektim. Bütün kurul bana bakmaya başladı dahada çok gerilmiştim.
Jyp=Y/n? Birşey mi oldu?
Y/n=Hayır efendim sadece sizden istediğim bir talebi dile getirmek istedim.
*YKB=Yönetim kurulu başkanı*
YKB=Önemli değilse otur y/n
Bu adamdan nefeet ediyordum ona ters ters baktından sonra babama döndüm toplum içerisinde baba demiyordum. Gözümü kapatıp hızlı şekilde talebimi söyledim.
Y/n=Artık göreve başlamak istiyorum.
Biranda sesizlik oluşmuştu ölüm sesizliği gibi. Tabi beklendik bir şekilde yönetim kurulu bunun önüne geçmek istediler.
YKB=Efendim böyle birşey yapamyız.
*YKBY=Yönrtim kurulu başkan yardıncısı*
*YKÜ=Yönetim kurulu üyesi*YKBY=Efendim bu kıza güvenemeyiz sonuçta o-
Bir anlık sinirle elimi masaya vurdum herkes bana korkmuş gibi bakıyordu sinirden gölerinde siyah olmuştu. Babam ise bana gururlu şekikde bakıyordu.
Y/n=Bu konuyu konuşmak için talebimi size söylediğimi haþırlamıyorum beyler?
YKB=Efendim görüyorsunuz işte. Bu kız bizi batırır!
Jyp=Ne zamandan beri bağırmaya başladın hemde benin önümde ve benim muhattabım ile konuşmama ne zaman karışıyorsun?!
YKB=Efendi-
Jyp=KES SESİNİ! Eet Y/n bu dileğini düşüneceğim hatta düşünmeyede gerek yok D- göreclerden başlayıp elinden geleni yap.
Babamla bakışıp ikimizinde aklından geçenleri anlayıp birbirimize bskarak sırıtıyorduk.
Y/n=Emeinizdir efendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Secret agent~ (Hyunjin ile hayal et)
FanfictionBirbirine düşman iki şirket. Güçlerine hakim olamayan gençler, ailesi kayıp olan iki genç ve genç in sırlardan, gizemlerden eksik olmayan aşkları.. Yn- 7 ❤️ jpye- 2 ❤️