Új gyerek

16 1 0
                                    

Jordán és Sarah túl jól ünnepeltek így haza kellett kísérnem őket, de mivel Jordan rosszabb állapotban volt így hozzá mentünk elsőnek. Össze futottunk a báttyaival Noahval és Zannel. Matt részegek voltunk így segítettek Jordant rendbe szedni. Sarah annyira nem volt képbe, hogy rámászott Zanere. Normál esetbe ilyen nem lenne, hiába bele van zúgva évek óta nem tenné meg az első lépést pedig szemmel látható köztük a kémia.

-Nyugodtan maradhattok. ahogy nézem egyikőtök sincs olyan állapotban, hogy haza menjetek. És holnap úgyis szombat.-mondta Noah majd Zane is le fektette maga mellé Saraht, én pedig Noahval aludtam.

 Másnap reggel fel riadtam és rohantam ki a szobából hányni. Fogalmam sem volt, hogy mit keresek a Black házban, de nem is foglalkoztam vele csak futottam a mosdóba. Egyszer csak és egy ismeretlen hangot hallottam magam mögül. Az ismeretlen srác hátra fogta a hajamat és egy csomag jeget tett a tarkómhoz.

-Tesó, mit keres itt két csaj tök részegen?- kérdezte a srác, Noah válaszolt volna de közbe vágtam.

-Noah! Egy kurva szót se!-kiáltottam két hányás közt.-Amúgy is ki ez a tag?

-Max vagyok.-fordultam hátra hangjára. Fél méterre volt tőlem. Bele néztem két gyönyörű szép kék szemébe, majd éreztem, hogy rendesen el vörösödök.

Persze mindezek után nem is én lennék ha nem hánytam volna le. Elkezdtem bocsánatot kérni rögtön mire annyit hajtogatott, hogy semmi baj és segítettek felállni. Saraht Zane haza vitte motorral, Jordan pedig továbbra is aludt. Max haza kísért mert nem voltam túl jól és közben beszélgettünk.

-És te hogy kerültél ide?-kérdeztem kissé félve.

-Most költöztünk ide, nagyanyám mellé ugyanis idős már így segítünk neki egy két dologban.

-Értem. És ide fogsz járni suliba is akkor nem?

-De.-válaszolt egy féloldalas mosoly társaságában.

Haza is értünk majd el is köszöntünk egymástól. Beértem a házba mire anyám elkezdett velem üvölteni a péntek reggeliért, és persze, hogy este nem jöttem haza. Végig hallgattam a monológját majd szemet forgattam és fel mentem a szobámba. Le feküdtem és kaptam is egy értesítést. Max King ismerősnek jelölt minden létező platformon. Rögtön ment az infó Sarahnak persze ő még valószínűleg világát nem tudta. Másnap délután megnézte és fel is hívott.

-Kali! Mi a fasz? Ki ez? Tudni akarok röviden minden lényeges dolgot.

-Jordan egyik ismerőse aki ide költözött, hogy tudjanak segíteni a nagyanyjának. 2vel fog járni felettünk Noahval egy osztályba. 17 és amúgy viszonylag normálisnak tűnik.

-És drogos?

-Az hát!- vágtam rá olyan biztosan mint mikor meg kérdezik, hogy jöhet e még egy kör.

-Akkor nincs mitől tartanunk.- rajzolódott Sarah arcára egy huncut tekintet.

-Jordan jobban van?

-Igen. Na és veled és Zannel mi volt?

-Haza hozott aztán mondta, hogy mit csináltam este. Mondta hogy nagyon aranyos voltam de nyugodjak meg nem történt semmi mert tisztában volt vele, hogy részeg vagyok. Aztán fel rakta a sisakot és csak annyit mondott, hogy "Viszlát szépség, legközelebb ne hányj az ölembe." Iszonyat gáz volt. Rámkacsintott majd le hajtotta a sisakot és el ment.

-Ebből még bármi lehet Sarah! De sosem hiszel nekem pedig rohadtul feltűnő. Na mentem aludni légy jó holnap tala. Ja és ne késs megint. Max majd suli után letudjuk, ennyi pénz után úgysem kell sürgetni a dolgot.

-Rendben! Csók Kali!



Miért ne?Onde histórias criam vida. Descubra agora