Sürüklendim , hırpalandım ve alay konusu oldum ...
Benim gibi birisinin asla olmayacağı bir konuma konuldum ben ...
" Junkook'u getirin "
Baş komutan yoongi hemen kolumu tuttu ve beni ayağa kaldırdı. Tepki vermemi bekledi ama hiçbir tepki vermeden ondan önce ilerlemeye başladım . Bir anlık duraksama yaşadı ve kolumu gevşetti bu sırada kolumu kendime çektim ve kapının önüne geldim.
" Aptal jungkook , merak etme sen ölünce sevgiline çok iyi bakacağım ona o kadar iyi bakacağım ki aklına bile gelmeyeceksin "
" Desene gözüm arkada kalmayacak "
Verdiğim tepki hiç benlik değildi . Şu an yoongi'nin hakaretine karşılık vermem gerekiyordu ama kendimi bile şaşırtacak şekilde bu konuyu es geçmiş ağzımda birşeyler gevelemiştim.
Yoongi beklenmedik sözlerim karşısında sadece gözlerimin içine bakmıştı . Gerçek tepkimi görmeye çalışıyordu ama tepki göstermeye bile halim yoktu. Ardından kapıyı hafifçe itmiş ve odanın sıcak ama serin , boğucu ama sakin havası ciğerlerime dolmuştu.
Uzun zamandır gelmediğim odanın havası şimdi bol bol ciğerlerime dolmuş hatta keskin oda kokuları yüzüne burnum sızlamaya başlamıştı.
" Getir yoongi "
Yoongi'nin hafifçe belimden iteklemesi ile hareket etmiş ve İblis taehyung'a ait odanın ortasındaki dağınık kesimli , ovalimsi ve kan kırmızı ile altın işlemeli halının üzerine gelip dizlerimin üstüne oturmuştum.
Benim bu hareketim taehyung'un egosunun hoşuna gitmiş olacak ki yüzündeki acı ve küçümseyici sırıtışı daha da büyütmüş , altın işlemeli ipek perdelerin kapattığı büyük pencersinin başından ayrılmış karşımda duran devasa tahta oturmuştu.
" Ah Jeongguk "
-----------------------------------------------------
Jeongguk... Bir zamanlar büyü öğrenmek için gittiğim okulda yaptığım kelime hatası ile yaşam iksirini bahar iksirine dönüştürmüş ve ölü bir tavşanı diriltmek yerine başımdan aşağı gül yağmasına neden olmuştum. Uygulamalı derslerimizi açık havada sergiledik ve okulum iblis taehyung'un sarayına çok yakın olduğu için büyük ihtimalle sarayından çıkarken benim deneyimi görmüştü.Sonra kendimi geliştirip büyücü okulunu ikincilik ile bitirdiğim için taehyung beni yanına alıp baş büyücüsü yapmıştı ve lakabımı jeongguk koymuştu. Bazen kook bazen jeongguk derdi .
-----------------------------------------------------
" Efendim "
" Efendim ?"
Alaycı sırıtmasını sabrımın son kalan kırıntıları zorlasada istediği cevabı verdim.
" Efendim majesteleri "
Sözlerim sonrasında gözlerinin içine baktım. Acımasız, kırmızı ve gram merhamet olmayan gözlerine
" Yapmaman gereken bir hata yaptın Jungkook "
Sessiz kalmıştım . Ellerim ile yüzüme gelen saçları geri atmış ve ellerimi geri dizlerimin üstüne koymuştum.
Biraz zaman geçmişti ve artık sıkılmıştım kafamı kaldırdığımda kırmızı gözlerindeki ateş daha da harlanmış gibi daha büyük bir öfke ile bana bakıyordu.
" Pişman değilim çünkü amacım bu yönde değildi"
Söylediğim laftan sonra eli ile işaret yapmış ve Yoongi gelip beni kaldırmıştı ve odadan çıkmak için kapıya
Yürümeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐷𝑒𝑚𝑜𝑛'𝑠 𝑊𝑎𝑟 𝑇𝑎𝑒𝑘𝑜𝑜𝑘 ♛ ☯ Sora_kim7
Akcjaİblis taehyung ve ateş elementi sahibi jeon Jungkook seme tae uke kook