2

87 11 34
                                    

Görüldü Atanın Götüne Yük Gemisi Girsin

Huncin

Yarın geliyonuzmu.

Daddy

Mu ayrı yazılıyor. Ve soru işareti koyulur,cümlenin sonuna.

Seungmin

sen özele gel Chan

Daddy

Tamam bebeğim.

* Seungmin çevrimdışı *

* Daddy çevrimdışı *

Minho

kuscam şimdi öğğkkk

Sıçan bin

SKZSKZSKZ

Baby Bread

lan!bişe farkettim bn! biz 7li takılıoz . felix hyunjin olcak. Chan seungmin beraber. bwen changbin e açlıcam. Minho nolcak yaa

Minho

lan!

sen Changbin e açılcam yazdında oda grupta olmak

Sıçan bin

inkor edemezsin sevgilimsibn

aAAAAAaAAaa ÇILDIRCAM nw zamnan okdu

bunyu beklicom

Baby Bread

Lağğğğn! nası yaa

Sıçan bin

baya baya, ayyy sevgilimmm

Huncin

slk minho'nun jisung u var

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Normalde yanımda Suga oturuyordu ama bugün gelmediği için sıraya uzanmıştım. Uzandığımda okul forması yüzünden göbeğim açılıyordu, ama umrumda değildi çünkü şu an umrumda olan tek şey dün gece 3 gibi yattığım için çok uykumun olmasıydı. Aslında geç yatmadığım zamanlarda da uykum oluyodu.. 

Dersi unutup uykuya dalmıştım ve biri tarafından üstüme hırka fırlatılması ile uyanmıştım. Hangi şerefsizdi bu? Hyunjin mi? Hyunjin bu kadar şerefsiz değildi. Kesin Ryujin'di çünkü annelerimiz çok yakındı maalesef ve uzun süredir tanışıyoduk ayrıca birbirimize baya gıcık oluyoduk. Gözümü açıp sıradan doğrulduğumda ne göreyim? Karşımda dikilen bir adet kızgınmış gibi görünmeye çalışan sincap !

Jisung: Derste uyuyacaksan hiç gelme Minho! Bir de seninle mi uğraşıyım,zaten ödevlerinizi yapmıyıp duruyorsunuz! Çık dışarı ve daha fazla gözüme gözükme !

Hırkasını geri ona uzatıp cüzdanımı aldım ve sınıftan çıktım, tam sınıftan çıkarken kızgın sincap tekrar konuştu:

Jisung: Sana kızdım ya hani, sende zaten hemen git Soobin'e anlat değil mi Minho! Napıyosan yap yeter ki gözüme gözükme! Tamam mı?

Jeongin: Hocam insan platoniğine kızar mı, çok ayıp?!

Jisung: Platoniğin götüne girsin!

Changbin: Hocam yanlız platoniklik felan ayıp oluyo yani! Biz sevgiliyiz ya hani.

Kapıyı hızla kapatıp kantine doğru ilerlemeye başladım, ne zaman birisinin derdi olsa veya dersten atılsa kantinciyle yani Soobin'le dertleşirdi. Yani ne münasebet Yeonjin'in sırf Soobin için dersten atılıp kantine gitmesi, her teneffüste en az 2-3 kez kantine gidip her seferinde bir şeyler aldığı?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Drive mı Back Door mu?

Nmixx'in Hey Mama söylemesi mi yoksa David Guetta'nın mı?

Çok vaktim olmuyo o yüzden bölümleri çok uzun yapamıyorum, bölümleri uzun yaparsam baya geç atarım(ayrıca taslağım yok).

Şimdiden iyi geceler herkes rüyasında idolünü görsün <3

babacık, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin