Soobin: Ne oldu Minho?
Minho: Jisung beni dersten kovdu!
Soobin: ee güzel olmuş benle konuşma fırsatın oldu işte
Minho: o yönden iyide kalbim kırıldı
Soobin: bişey diycem Yeonjun çok tatlı değil mi
Minho: sana tatlı o Soobin
Soobin: her teneffüs kantine geliyo, dersten atılınca felanda şu camın önüne oturup kitap okuyor (Yazar Notu: kantin okulun içinde kantin in yanı cam orda bahçe var)
Soobin: Arada da bana bakıyooor!
Minho: sen napıyosun
Soobin: Göz kırpıyorum!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Yeonjun'un ağzından
Bende Soobin'in yanına gitmek istiyordum. Bu yüzden hocayı kızdırmam gerekiyordu, beni sınıftan atması için.
Yeonjun: Hocam Minho'dan mı hoşlanıyorsunuz? Çok yakınsınızz!
Jisung: Ne saçmalıyorsun Yeonjun! Senide mi sınıftan atıyım!?
Yeonjun: Hocam ne zamandır sizin beraber olmanız için uğraşıyorum resmen..
Jisung: Yeonjun git aklını başına toplayıp geri gel.
Heyecanla sınıftan çıktım ve tuvalete yöneldim,kantine gitmeden önce üstümü başımı düzeltmem gerekirdi.Kesinlikle Soobin yüzünden değil ne alaka.Tuvaletten çıktım ve 2.katta olduğumuz için 2 kat aşağıya indim.
Kantine gittiğimde Soobin ile göz göze gelmiştim ve ona sus işareti yapmıştım. Çünkü Minho'nun arkası dönüktü, bir anda sırtına atladım ve bacaklarımı ona doladım.
Minho: ananın-
Yeonjun: küfür etme salak!
Minho: in sırtımdan şişko!
Soobin: saçmalama Minho,Yeonjun'un nesi şişko!
Minho beni sırtından indirip aşırı sinsi bir bakış atmış ve "sen taşı o zaman" demişti.İMKANSIZ.öyle bir şey olmamalı! Altımda şort var çünkü ve eli çıplak bacaklarıma deyerse kıpkırmızı olurum.
Soobin: benim sırtım sakattır
Minho: salak,kucağına al o zaman
Soobin ellerini bacağıma yerleştirmişti ve beni yüzüm ona bakacak şekilde havaya kaldırıp bacağımdaki ellerini kalçama koymuştu. Kıpkırmızı olduğuma yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
Soobin: gayet hafifsin Yeonjun, Minho'yu takma
Yeonjun: takmıyorum zaten,bir anda atışmaya başladınız...
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
okul formaları:
belki anlatamamışımdır veya anlamayan olmuştur derken şundan bahsediyordum:
sizce untouchable mı yoksa mr.vampire mı?
sizce lalala mı yoksa social path mı?
sizce easy mi smart mı?
GÖRÜŞÜRÜZZZ <<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
babacık, minsung
FanfictionMinho Felix'e atacağı mesajı yanlışlıkla hocası Jisung'a atar.