şimdiden hatalarım için özür dilerim henüz acemi bir yazarım o yüzden umarım anlayış gösterirsiniz desteklemeyi unutmayın.
İyi okumalar🔮
~
Yoongi ve jimin neredeyse üç yılldır birbirine aşık birer çifti
Yoongi'nin aşkı daha 11.sınıfta iken başlamıştı. Jimin bu farketğinde çoktan lise son sınıf olmuşlardı. Ve oda hisselerinden emin bir şekilde yoonginin aşkını kabul etmişti.ünversitenin ilk yıllarında aynı evde yaşamalırına rağmen birlikte vakit geçirmez olmuşlardı. Jimin çok istediği hukuk fakültesi'ni yoongi ise uzman olduğu bilgisayar mühendisliğini kazanıp okumaya başlamışlardı. İkisinin'de fazla yoğun bir programı vardı. Eve genelde ilk gelen jimin oluyordu. Genelde okuldan çıktığında pek oyalanmaz direkt eve gelirdi.ve belirli günlerde arkadaşı jin ile birlikte kütüphaneye gidiyordu.
Yoongi ise gece geç saatlere kadar program yazıyor ve dışarıda zaman geçiriyordu. Doğru düzgün bir iletişim yoktu. Son zamanlarda ilişkileri ölmüş gibiydi jimin her seferinde bu konu hakkında yoongi ile konuşmak istiyordu ama yoongi her zaman erteliyordu veya boşverip dinlemiyordu. Bugün eve her zamanki gibi erkenden gelen kişi Jimin olmuştu eve girer girmez ışıkaları açmıştı. Ve karışsında mükemmel bir manzara ile karşılaşmıştı. Ellerinde çiçekler ile bekleyen yoongi vardı.içeri yavaş ve heyecanlı adımlar ile girmişti. Masada gördüğü pasta daha mutlu olmasını sağlamıştı. Yoongi elindeki çiçeği jimin uzatmıştı.
"İyiki doğdun sevgilim nice mutlu senelere böylesine mükemmel bir günü asla unutmam"kocaman gülümsemişti jimin hemen sevgilisinin kucağına atlamıştı.ayaklarını Yoongi'nin belline sarmıştı."Ben bile unutmuşum bu günü ama sen unutmamamışsın yoongi"sadece gülümsemişti. Yoongi" artık mumları üflemenin zamanı geldi bence" jimin hemen yoonginin kucağından inmiş ve masada duran pastanın mumları ü gelmişti dileğini dileyerek...~
Jimin defalarca yoongiyi aramıştı ama ne bir geri dönüş alıyordu nede bir haber tüm arkadaşlarını aramış ve sormuştu ama kimsenin haberi yoktu. Onun için endişelenmeye başlamıştı. O an aklına tek bir yer geliyordu. Ama Oraya gitmek istemiyordu. Çünkü yoongi defalarca o yere gelmemesi için onu uyarmıştı. O yüzden bu fikri çoktan elemişti. Tam bu sırada kapı çalmıştı.koşarak kapıya gitmişti. Karşısında zil zurna sarhoş yoongi vardı. Daha önce hiç sarhoş olacak kadar içmememişti. Bu ilk defa olmuştu. Jimin hemen yoonginin ellerini omuzuna yerleştirdi. Ve deneyde durmasını sağladı."Neden bu kadar içtin normalde asla bu kadar içmezdin haber bile vermedin çok endişelendim"
Yoongi ona destek veren ellerini kendinden çekmişti."Ah hadi ama fazla abartıyorsun ayrıca istediğimi yaparım işim vardı binlerce kez aramana gerek yoktu Jimin"jimin garip garip bakmıştı yoongiye sarhoş olduğu için böyle davrandığını düşünüyordu. "Madem öyle git başına odaya haber verseydin işin varsa çok mu zor bunu söylemek"yoongi hiç bir karşılık vermeden zar zor odaya doğru yürüdü ve ardından kapıyı sertçe kapadı. Jimin sinirlenmişti çünkü gayet haklıydı hem eve geç geliyor ve haber vermiyor. Birde sarhoş oluyordu.jimin kafasını boşaltmak adına salona geçmiş ve komidinin üstünde duran mavi kulaklıkalrını alıp kütüphanenenin yanındaki koltuğa geçmişti. Kulaklıkları kulağına takıp gözlerini kapamış. Rahatlamaya çalışmıştı. Bu süre sonra gerçekten uyuya kalmıştı. Sabah olduğunda yüzüne vuran güneş ile uyanmıştı uyandığında kendisini yatağında bulmuştu. Yatağının yanındaki küçük masada bir not vardı. Elline alıp okumaya başladı.
" Dün akşam için özür dilerim ne yaptığımın farkında değildim ilk defa böyle bir şey yaptım üzerimde çok fazla stres vardı. Bu yüzden kendimi bir anda alkolle vurmuştum beni affet senin için güzel bir kahvaltı hazırladım yemeden çıkmıyorsun yoksa bozuşuruz"
Jimin'in yüzünde bir gülümseme oluşmuştu. Koşarak mutfağa gitmişti. Gerçkten bir sürü şey hazırlamıştı.bunları yemeden çıkma gibi bir fikri asla yoktu. Çünkü hepsi iştah açıcı gözüküyordu.
Bu onun için yeterde artardı. Her zamanki gibi affetmişti asla yanlış bir davranışı olmamamıştı sadace ufak tefek atışmalar yaşıyorlar daha sonrasında affediyorlardı.
Şu an için az kelime yazmış olabilirim ilerleyen bölümlerde biraz daha uzun yazmayı planlıyorum. E okudun madem bir oy atmayıda unutmasın bence 🙂
Sağlıcak ile kalın seviyorum sizi haydi görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE/YOONMİN
FanfictionJimin ve yoongi ikilsinin Mükemmel giden ilişkileri bir anda bozulur