3

212 27 62
                                    

Bu bölüm, Yoongi'nin bakış açısı ile yazılmıştır.

Hoseok 3 - Yoongi 6 yaşında

"Banane banane! İstiyorum banane!"

Yere oturmuş tepine tepine ağlayan Hoseok'a baktı Yoongi, sonra da annesine.

Kadın yüzlerine bakmadan yerleri silmeye devam ediyordu, hiçbir görevlinin Hoseok'u susturmasına izin vermemiş, bu görevi de Yoongiye vermişti.

Korkuyordu Yoongi, kendinden birkaç santim küçük çocuğun ellerini tuttu.

Ellerini yere vurmaktan kıpkırmızı olmuştu, küçücük eli yavaşça şişmeye başlamıştı.

Gözünden bir damla yaş düştü.

Nasıl susturacağını bilmediği için, aptal gibi hissettiği için.

Oysa o daha 6 yaşında çocuktu.

Eli nazikçe öptü, elini uzatıp saçını okşadı huysuz Hoseok'un.

Annesi acil bir iş dolayısıyla başka bir krallığa gitmişti, öğle uykusunda kabus gören Hoseok ise onu istediği için ağlıyordu saatlerdir.

Sarıldı Yoongi. Sıkı sıkı sarıldı Hoseok'a.

"Hoba ya, Yoon burada, Yoon Hobasını korur, Yoon bütün ejderhaları yok edebilecek kadar güçlü!"

Burnunu çekti Hoseok, ağlamaktan yorulmuştu.

"Bütün ejdayalay mı? Ateşli olanlay da mı?"

Kafa salladı hızlıca Yoongi.

"Ateşli olanları da yenerim ama ağlarsan küserim, ejderha yenemem"

Hemen gözlerini sildi minik elleri ile Hoseok, küçük kollarını sıkıca Yoongiye doladı.

"Hoba ağlamayacak, Yoon için"

Rahat bir nefes verip yumuşak, tombik yanağı öptü Yoongi.

"Teşekkür ederim hobam..."

Hoseok 4 - Yoongi 7 yaşında

"Ben de Kim Taehyung! Tanıştığıma memnun oldum Yoongi!"

Gülümsedi kocaman Yoongi.
Bu Hoseok dışında edindiği ilk arkadaşıydı.

"Hyung! Hyung!"

Duyduğu sesle kaşlarını çattı, önce yanında elini tutmuş onları izleyen Hoseok'a baktı.

Seslenen o değildi.

Kafasını kaldırıp tekrar etrafa baktığında ise Taehyung un arkasında duran çocuğu gördü.

Gülümsedi Taehyung.

"Bak bu da benim kardeşim Markus, biz oynarken kardeşlerimiz birlikte oynayabilir"

Burun kıvırdı Hoseok, parmak ucuna yükselip çocuk bilmişliği ile konuştu.

"Bir kere ben onun eşiyim"

Ona baktı Yoongi.
Hoseok 'eş' in anlamını bile bilmiyordu, kıskançlık yaptığı için dediği belliydi.

Eğildi, Hoseok'un ellerini tuttu.

"Hoba, uslu bir çocuk gibi arkadaşınla oynamaya gidersen akşam sana hikaye anlatırım"

Heyecanla parmak ucuna kalkıp indi küçük çocuk.

"Ejderhalı olanlardan mı!"

"Hm hm, ejderhalı olanlardan"

Kafa sallayıp Yoonginin elini bıraktı Hoseok, Taehyung un arkasındaki Markusun elini tuttu ve bir yandan oynayacakları oyunu anlatırken bir yandan oyun odasına götürmeye başladı kendinden 2 yaş büyük çocuğu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kral -Yoonseok-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin