Multimedia: Emma Farid
***********
Merdivenlerden yavaşça aşağı indim. Mutfağın ışığı yanıyordu ve sesler de oradan geliyordu. Yavaşça kapıya yaklaştım ve çaktırmadan kafamı içeri uzattım. Kahve hazırlayan annem ve babamı görünce derin bir nefes aldım. Bu gece yeterince şey yaşamıştım. Vücudumu dikleştirerek kendimi belli ettim.
Dean Knight "Merhaba. Şey nasılsınız?"
Sofia Knight "Dean, konuşmamız lazım"
Bir sandalye çekip oturdum sanırım bu konuşmadan kaçış yoktu.
Oliver Knight "Bak evlat seninle açık konuşmak istiyorum. Anlaşılan doğaüstü bir varlıksın ve seninle ne yapmamız gerekiyor hiç bilmiyorum bu yüzden senin ne olduğunu anlayana kadar evden dışarı çıkmanı yasaklıyorum"
Dean Knight " NE? Anne bana bu fikre katılmadığını söyle. Cidden beni ev hapsine mi alacaksınız?
Sofia Knight "İkinizde sakin olun. Dean tabii ki seni ev hapsine almak gibi bir fikrim yok. Hele ki yeni yeni arkadaş edinmeye başlamışken. Bence duygularını kontrol altında tutabilirsen okula gitmeni engelleyen bir sorun yok. Oliver ne düşünüyorsun?"
Annem babamın gözlerine "en fazla ne olabilir ki "dermişcesine bakıyordu.
Oliver Knight "Bana şöyle bakma! Tamam. Okula devam ediyor ama en küçük bir olay bile istemiyorum"
Babam son sözlerini de söyleyip mutfaktan çıkınca annem ile göz göze geldik ne düşündüğümü anlamış gibi yavaşça gülümsedi.
Sofia Knight "Sanırım onu pencereden fırlattığın için sana biraz kızmış "
Dean Knight "geçen yaz beni yaz okuluna gitmeye zorladığı için esas o benden özür dilemeli"
Sofia Knight "Hadi ama o kadar kötü değildi. En azından tüm yaz odana kapanıp kitap okumadın ya da sabahın köründe kalkıp koşuya çıkmadın bu arada gerçekten o kadar erken kalkmam şart mı? "
Dean Knight "Evet, ormanın içinde resmen tırmanmak için büyümüş bir ağaç var oradan güneşin doğuşunu izlemek inanılmaz ayrıca yazları sadece kitap okuyup koşuya çıkmıyorum. Başka şeyler de yapıyorum ama sen bilmiyorsun "
Annem kollarını kavuşturdu ve tek kaşını kaldırdı.
Sofia Knight "Öyle mi? Neler yapıyorsun mesela?"
Dean Knight "Şey dizi izliyorum "
Peki, kabul ediyorum sosyalleşme konusunda berbatım ama ne yapayım ondan sonra birilerine güvenmek çok zor. Kim olduğunu merak ediyorsunuz değil mi? O küçükken tek arkadaşımdı, ailemden sonra, güvendiğim tek kişiydi ama bana ,dostluğumuza, ihanet etti. Neden güvendiğim tüm insanlar bana ihanet ediyor? Emma!
Sofia Knight "Dean iyi misin?"
Annem beni kendime getirdi
Dean Knight "İyiyim artık yatalım mı?
Çok uzun bir gündü"Sofia Knight "Hazır bu günden bahsetmişken bunca zaman neredeydin?"
Lânet olsun şimdi ne yapacaktım. Ona kesinlikle kaçırıldığımı söyleyemedim. Hemen bir yalan düşündüm.
Dean Knight "Yürüyüşe çıktım ve şey gerçekten yorgunum. Seni seviyorum.İyi geceler"
Hızlı adımlarla odama geçtim ve kendimi yatağa attım. yalan söylemekte çok kötüyüm. Tam uyumak üzere iken aklıma gelen şey ile aniden doğruldum. Bunca zaman bir depodaydım çünkü Emma Farid beni bayılmıştı. Yarın onunla konuşmalıydım. bana bir açıklama borçluydu.
Sabah erken kalkıp banyoya girdim sonra hazırlanıp aşağı indim. Mutfaktan pankek kokusu geliyordu.
Sofia Knight "Erkencisin bakıyorum normalde önce alarmın sonra ben seni uyandırmaya çalışırdık"
Dean Knight " hey o kadar da uykucu değilim. *İstersen her gün sabahın köründe kalkıp koşuya çıkabilirim"
*kinayeli bir sesleSofia Knight " Hmm, anne tehdit edilmez yoksa Türk dizilerindeki gibi kafana terliği yersiniz beyefendi. Şimdi pankeklerin soğumadan yesen iyi olur "
Kahvaltıdan sonra hazırlanıp evden çıktım.
Sınıfa girdiğim anda gözlerim emma'yı aradı ama yoktu sanırım bugün okula gelmemişti ama bunu bir fırsata çevirebilirdim. tenefüste Emma'nın arkadaşlarından birini buldum ve kendimi rahatlatarak onunla konuşmak için harekete geçtim.
Dean Knight "merhaba, sen Emma'nın arkadaşısın değil mi? Şey sakıncası yoksa onunla ilgili bir kaç soru sormak istiyorum da bu arada ben Dean Emma bahsetmiştir belki"
Vanessa "Oh evet, Emma hasta olduğu için bugün gelememiş bana Sabah mesaj atmıştı. Peki demek onu merak ediyorsun. kısa mı keseyim yoksa her detayı merak ediyor musun?"
Dean Knight "sonraki dersin öğretmeni hasta o yüzden her detayı öğrenmek istiyorum "
Onun hakkında olabildiğince çok şey öğrenmek istiyordum. Vanessa ile kütüphaneye geçtik
Vanessa " Ailesini birkaç yıl önce bir tırafik kazasında kaybetmiş, iki yıl önce okula geldi ve kendini sadece birkaç haftada herkese sevdirdi yani anlayacağın aşırı sosyal biri neyse geçen sene kız kardeşi lizzy kaybolunca baya yıkıldı sürekli onu aldıklarını falan sayıklıyordu. Bunların dışında evi kasabaya biraz uzak bu yüzden bisikletle gelip gidiyor ve sana son bir bilgi derslerde genellikle sana bakıyor"
Tam Vanessa'ya bunu farketmediğimi söylemek üzereyken arkasından bir ses geldi ve bir ışık hüzmesi kafasına çarptı ve bayıldı. Hemen ayağa kalkıp sesin geldiği yöne doğru koştum ama fakat sadece bir boşlukla karşılaştım. Vanessa'nın yanına geri döndüğümde kendine gelmeye başladığını farkettim ve biraz rahatladım.
Dean Knight "Vanessa iyi misin? Bir anda bayıldın sonra da hemen kendine geldin. Bu arada Emma hakkında bilmem gereken başka bir şey var mı?"
Vanessa "Emma kim ve daha önemlisi neden okul müdürünün oğlu ile kütüphanede bulunuyorum?"
Vanessa'ya ne olduğunu bence hepimiz anladık esas soru ona bunu kimin yaptığı. Onun hakkında bilgi verdiği için en büyük şüpheli Emma ama bir cadı olsaydı neden beni bayılmak için iğne kullansın ki. O zaman kim?
2 GÜN SONRA
Okuldan dönerken keyfim yerindeydi çünkü yarın hafta sonuydu ve bu hareketli haftayı anlatmak için sabırsızlanıyordum. Emma Perşembe ve cuma günleri de okula gelmemişti ve Vanessa Emma ile ilgili herşeyi unuttuğu için elimde hiç bir şey yoktu. Eve vardığımda hemen odama geçip üzerimi değiştirdim ve mutfaktaki annemin yanına indim.
Dean Knight "Yardım lazım mı sevgili psikoloğum?"
Annem, kendi kliniği olan bir pisikolog ve bence bu yüzden korkmak yerine beni böyle kabul etti.
Sofia Knight " hayır, teşekkürler küçük bey. Bu arada baban yemeğe katılamayacak. Kardeşi ile hafta sonu avlanmaya gideceklermiş. Bu yüzden... Şey istediğin özel bir yemek varmı hem sana güzel bir haberim var "
Dean Knight " Hayır, teşekkürler. O zaman bende sofrayı hazırlayayım.
Güzel bir akşam yemeğinden sonra sofrayı toplayıp, bulaşıkları hallettim.
Sabah kalktığımda daha güneş doğmamıştı. Hemen üstümü değiştirdim ve koşuya çıktım ve yaklaşık bir saat koştuktan sonra eve geri döndüm. Kısa bir duş aldıktan sonra mutfağa indim ve annemle birlikte yemek için kahvaltı hazırlamaya başladım. Tam annemi kaldırmaya gidiyordum ki kapı çaldı.
Kim sabahın 07.38'nde gelmiş olabilir ki? Belki babam birşey unutmuştur. Gerçi amcamda daima yedek av araçları olur.
Annemi uyandırmaktan vazgeçtim ve kapıya yaklaştım. Kapıyı açtığımda ise karşımda onu gördüm! Onca yıl sonra ilk kez karşımdaydı. Çocukluk arkadaşım Iris Robertson.
Iris Robertson "merhaba Dean"
BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyanış (D.V günlükleri)
FantasyBen, Dean knight ve bu benim hikayem. annem ve babam ( yani ben onları öyle biliyordum) beni bir gece veranda da ağlarken bulmuşlar, çocukları olmuyormuş bu yüzden beni bulduklarında bu onlar için bir mucizeymiş. Annem, Sofia, daha görür görmez ben...