~3~

24 6 28
                                    

Hiç düşündünüz mü ? Bir gül koptuğun'da zamanla solar . Eğer o gül senin için önemliyse onun solması senin için bir ölüm olur! Ama sen ölmek istemiyorsan , o çiçek için her şeyi yapmalısın. Onu solmama'sı için canını bile vermelisin. Neden mi? Çünkü o gül,senin yaşam amacın değil mi? Ya da senin için sıradan bir gül mü? Aahh, doğru gül herkes için normal bir güldür ama eğer ona birini adayıp onun için yaşarsan artık normal bir gül değil, senin gülün olur...



Oturduğum yerden kalkıp hemen bilgisayarı açtım. Evet ! Sonunda yeni şarkısı çıktı ahh benim güzel gülüm. Yeni şarkısını çıkmasını beklemek sanki, akıl hastanesinde kötü birşey yaptığında seni ödüllendirmek için beyne şok cihazı basmaları için odaya getirip seni sedyeye, bağlamaları gibi sen şok cihazının gelmesi beklerken işkenceye dönüşür. Eskiler,eskiler (kıkırdama) ne güzeller di demi? bencede,şarkıyı açtım,üff gerçekten çok saçma salak reklamlar çıkıyor. Bu yüzden bilgisayarı parçalayasım geliyor hep. Sonunda açıldı , şarkı çok iyidi tabi gülüm'de aşırı iyi di . Şarkıyı dinleyince aklıma resim için harika bir fikir geldi ,hemen bilgisayarı toplayıp koltuktan kalktım . O odaya gittim, tuvalimi hemen çıkarttım koydum,boyaları'mı çıkarttım ve boyamaya başladım.

~burda me and my husband dinleyerek boyuyor ~

Sonunda tuvalim bitti, çok güzel oldu, ne resmimi yaptım? Hemen anlatayım;
Bir gül bahçesi var kırmızıdan,pembeye,pembe den,beyaza
giden bir gül bahçesnin arkasında ise bir heykel vardı,melek heykeli. Başını eymiş , diz üstü oturuyor ve elinde bir kutu sunuyor.ortada bir çift vardı ben ve o. Onunla ortada belinde ve elinde tutuyordum ,oda benim elimden ve omzum'dan tutuyordu,onun kop koyu güzel lacivert saçları inci bir tokayla topuz şeklinde alttan toplanmıştı, kahküllerin yanında iki kıvrım vardı, yüzünde hafif bir makyaj vardı, dudaklarında kıp kırmızı bir ruj, öyle gördükçe çok yükseliyor'um, neyse boynunda bir elmas'tan yapılmış bir gül kolye vardı, ellerinde ise dirsek'ten biraz uzun beyaz saten eldiven, elbisesi madonna yaka elbisey di ortası dantelli aşağısı kabarık bir elbisey di. Benim üstümü şık bir takım elbise vardı, elimde ise bir hilal şeklinde bir yüzük, ne hoş demi ama tek sıkıntı , onun kalbi koparılmıştı. Ortası boştu onun kalbi melek heykelindeki kutuda duruyordu ve baktığımızda melek heykelinin bileği bir zincirle bağlanmıştı onun bağladığı yer ise bendim. O bana her türlü bağlıydı ve öyle kalıcak ta.
Boyaları kaldırmaya başladım o sırada bilgisayarda bir bildirim geldi , gidip baktığımda saçma salak uygulamalardan bir bildirimde , işime geri döndüm . Kapı çaldı bende tam o sırada boyaları kapattığım için açardım birazdan ama davar gibi çaldığı için sinirle hemen boyaları kaldırdım ve kapıya gittim ve açtım. Acaba kim gelmiş olabilir? Tabiki götü kalkık sasuke

Sasuke: kapıyı açman niye bu kadar uzun sürdü ?

Naruto: boyaları topluyordum, sende biraz beklesen hayvan gibi Kapıyı çalıyorsun.

Sasuke: sana hediye getirmiştim ondan

elindeki poşeti sallayarak
Anlamıştım esrar ve içki

Naruto: hadi bunları getirdiğin için affettim, ama bi daha hayvan gibi çalma

Sasuke:tamam

Bunu dedikten sonra mutfağı doğru gittim oda arkamdan geldi

Naruto:ee davan nasıldı?
~Sasuke bir avukat~

Sasuke:iyidi kazandık attım adamı içeri

Naruto:senden beklenilecek bir olaydı zaten.

Sasuke: evet , neyse şu senin şarkıcı neyi şarkı çıkarmış

Naruto: evet,sen nerden duydun?

Sasuke: duymam gayet doğal değilmi? Kadın ünlü amk

Naruto: evet, ee ne dicen?

Sasuke: 3 gün sonra konseri var mış bizimkiler konuşuyordu

Naruto : ne ,bak kesin italya'da olucak bir kere burda olsa şaşıcam zaten

Sasuke:evet , işte benim müvekkilim konserlerde görevliy'miş bende bundan bahsedi bizim 3 tane vip konseri bileti verdi.

Naruto:Ne...




~ Bonjuur herkese nasılsınız? Umarım iyisinizdir baya yazdım umarım beğenirsiniz,öpüyorum sizi

A'pluss!! ♡

la rose en moi ~naruhina~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin