Chapter One:Keşif Sürecim

2.4K 17 0
                                    


Bir sonraki bölüm ilk real deneyimim üstüne olacak. Bu bölümde kendimi ve fetişimi keşif edişimi sonrasında ise sanaldan tanıştığım ve flört haline getirdiğim ilişkilerimde karşı tarafa fetişimi açışımı ve sonrasında olanları anlatacağım, eğer arka planla ilgilenmiyorsanız direkt bir sonraki bölüme geçebilirsiniz. Her neyse başlayalım..

Takvimler 2018'i gösteriyordu kaplan ergenliğe gireli birkaç sene olmuştu ve denk geldiği film ve video kesitlerindeki kadın ayakları ilgisini çekiyor ve içini hoş ediyordu, hatta çok hoşuna giden sahneleri ss (screenshot) alıp aldığı ss'lere bakarak küçük kaplanın kafasını okşuyor ve mutluluktan ağlatıyordu (31) ama bu garip zevkine bir türlü isim koyamıyordu. 

Bunun yanı sıra kaplan'ın kendinden 2 yaş büyük kuzeni olan Gül'de (gerçek isim değil) şaka ve takılma maksatlı güzel ve bakımlı ayaklarını kaplanın suratına sürüyor Hatta ağzına sokuyordu, kaplan ise bu durumdan çok keyif alıyordu ve bu durum onun duygularını fazlasıyla körüklüyordu ama belli etmemesi gerekiyordu. Tiksinmiş gibi yapıyor kuzeni Gül'e kızıyordu Gül ise bundan keyif alıp daha çok yapıyor hatta snap çekip arkadaşlarına atıyordu..

Bu sırada kaplan çok keyif alıyordu dediğim gibi, ama bir yandan da kendini çok kötü hissediyordu çünkü içten içe bir suçluluk hissediyordu ve sapkınca geliyordu bu durum. Bunun bir çok nedeni vardı ama o an kaplanı en çok rahatsız eden düşünce karşısındaki kişinin  kuzeni olmasıydı ayrıca keyif aldığı şey ayaklardı. Bu durum onu fazlasıyla aşağılık hissettiriyordu çünkü normal değildi ya da o an öyle düşünüyordu..

Bu arada bahsetmeyi unuttum o sırada kaplan 14 yaşında kuzeni ise; 16 yaşında esmer 37 numara giyen sıralı parmaklı ve tikican çok güzel bakımlı bir kız (o zaman ki kaplanın gözünde)

Kaplan kuzeninin ayaklarını seviyor ve yüzünde hissetmekten onlara dokunmaktan  keyif alıyor kuzeni ise ayaklarını kaplanın suratına sürmekten hatta yanlışlıkla olmuş gibi yapıp ağzına sokmaktan. Gül ayak fetişinin ne olduğunu bildiği için kaplana espriler yapıyor o yönde yoklamak için ama kaplan bilmediği için anlamıyor ve bir sorun olmuyor. Bu sırada tek düşündüğü ayaklardan keyif aldığını belli etmeden (öğrenilirse severler kaplanı muhtemelen) kuzeninin ayaklarına dokunmak.

Her neyse kaplanın kuzenini ve ilişkilerini şimdilik bir kenara koyalım ve kaplanın gelişimini görelim.

Bir yaz günü  yine film izliyen kaplan bknz:(wall of wall street o dönemde bildiği çok bir oyuncu yok ama film dizi izlemeye bayılıyor) orda ki margot abla(bknz:Margot Robbie) ile leo (bknz:Leonardo DiCaprio)  abinin sahnesi kaplanı bitiriyor ve küçük kaplan ayağa kalkıyor. Bunu gören kaplan o sahneyi loop (döngü)'ye alarak küçük kaplanın kafasını okşuyor ve kendini rahatlatıyor. Rahatlama sonrası vicdan azabı çöküyor kendini suçluyor düşünüyor ve kendini aşağılık hissediyor, hal böyle olunca kaplan artık dayanamıyor ve kendinde ne sorun olduğunu bulmak için google'a 'ayak' yazıyor.

Karşısına sadece fotoğraflar çıkıyor kaplan düşünüyor ve bu sefer 'ayak sevmek' yazıyor.. Karşısına bu sefer forumlar çıkıyor aşağı kaydırırken bir forumda bir başlık görüyor 'Ayak Fetişi' hemen bunun ne olduğunu araştırıyor tanımlarını okuyor ve kendinde olan durum olduğunu görüyor. Kaplan hala bunu bir hastalık olarak görüyor o sırada bu yüzden daha da derine iniyor araştırma yapıyor forumlarda geziyor yetmiyor başlıklara girip yorumları okuyor birkaç aylık araştırmanın sonunda kendi gibi bir sürü insan olduğunu bunun global (dünyada yaygın) bir şey olduğunu görüyor. 

Bu durum kaplanı biraz rahatlatsa da içine su serpmiyor ve kaplan kendini aşağılık psikolojisinden alı koyamıyor, kaplan fetişinden ne kadar denese ve uğraşsa da vazgeçemiyor. Yeminler ediyor sözler veriyor ama sonuç gene hüsran gene hüsran.. Hatta öyle bir noktaya geliyor ki kaplan sadece ayak fetişi üstüne yetişkin videoları izliyor (f00tj0b,worship vs) ve acaba ben erkek değil miyim ? gibi bir soru geliyor aklına. Kaplan kendini denemek için normal bir yetişkin filmi açıyor ve küçük kaplanın kafasını öyle okşuyor sertleşmesi biraz daha zor oluyor ama bundan da keyif aldığını görüyor ve içine su serpiliyor.

Ayak Fetişisti dostlarım için deneyimlerimi anlatıyorum :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin