ᗩᖇT ᑕᒪᑌᗷ

1 0 0
                                    

I ᗯᗩᒪKEᗪ Iᑎ TO TᕼE ᗩᖇT ᖇOOᗰ TO ᔕEE ᗩ ᖴEᗯ OTᕼEᖇ ᑭEOᑭᒪE OᑎE ᗯᗩᔕ ᗩ GᑌY TᕼᗩT ᒪOOKEᗪ EᗰO, ᗩᑎᗪ ᗯᗩᔕ ᑎOᔕE ᗪEEᑭ Iᑎ ᕼIᔕ ᑭᕼOᑎE GᗩᗰE, TᕼE GIᖇᒪ ᒪOOKEᗩᒪIKE ᔕᕼE ᔕᑭEᑎT ᗩᑎ ᗩᖴTEᖇᑎOOᑎ Oᑎ ᕼEᖇ ᗰᗩKEᑌᑭ, ᗯᗩᔕ ᒪOOKIᑎG ᗩT ᕼEᖇᔕEᒪᖴ Iᑎ ᗩ ᒪITTᒪE ᗰIᖇᖇOᖇ, TᕼE OTᕼEᖇ GIᖇᒪ I ᑕOᑌᒪᗪᑎ'T ᔕEE TᕼE ᖴᗩᑕE Oᖴ, ᗷᑌT ᔕᕼE ᗯᗩᔕ ᗯEᗩᖇIᑎG ᗩ ᒪOᑎG ᔕᒪEEᐯEᗪ GᖇEY ᗪᖇEᔕᔕ ᗯITᕼ ᒪEGGIᑎGᔕ ᑌᑎᗪEᖇ IT, ᔕᕼE ᗯᗩᔕ ᗪᖇᗩᗯIᑎG. I ᔕᗩT ᗪOᗯᑎ Oᑎ TᕼE ᔕᗩᗰE ᔕIᗪE ᗩᔕ TᕼE ᗪᗩᖇK ᑕᕼOᑕOᒪᗩTE ᗷᖇOᗯᑎ ᕼᗩIᖇEᗪ GIᖇᒪ ᗷᑌT ᗩ ᔕEᗩT ᑎOT ᑎE᙭T TO ᕼEᖇ, TᕼE ᔕEᗩT ᑎE᙭T TO TᕼE ᔕEᗩT ᑎE᙭T TO ᕼEᖇ. ᗰᔕ. ᒍᗩᑕKIᑎᔕOᑎ ᔕᑭOKE ᗩᗷOᑌT ᗪᖇᗩᗯIᑎG ᗩᑎ EᒪEᗰEᑎT Oᖴ EᗩᖇTᕼ. ᖴIᖇE, ᗯᗩTEᖇ, IᑕE, Oᖇ ᑎᗩTᑌᖇE. OᑎᒪY ᗩ ᔕEᒪEᑕT ᖴEᗯ TOOK TᕼE ᑕᕼᗩᒪᒪEᑎGE Oᖴ ᑎᗩTᑌᖇE. ᗯE ᗷOTᕼ ᗪIᗪ. OᑌT Oᖴ TᕼE ᑕOᖇᑎEᖇ Oᖴ ᗰY EYE I ᑕOᑌᒪᗪ ᔕEE ᔕᕼE ᒪOOKEᗪ ᗩT ᗰY ᑭᗩᑭEᖇ, ᕼEᖇ ᖴᗩᑕE I ᔕᗩᗯ ᕼEᖇ ᖴᗩᑕE, ᔕᕼE ᒪOOKEᗪ ᗩT ᗰY ᑭᗩᑭEᖇ ᗩᑎᗪ ᔕᗰIᒪEᗪ. ᗯOᗯ ᔕᕼE ᗯᗩᔕ ᔕTᑌᑎᑎIᑎG, ᗰᗩᖇᐯEᒪOᑌᔕ, ᗰᗩᒍEᔕTIᑕ, TᕼEᖇE ᗩᖇEᑎ'T EᑎOᑌGᕼ ᗯOᖇᗪᔕ Iᑎ TᕼE ᗪIᑕTIOᑎᗩᖇY TO ᗪEᖴIᑎE ᕼEᖇ ᗷEᗩᑌTY. I ᔕTOᒪE ᗩ ᑭEEK ᗩT ᕼEᖇ, ᗷᑌT ᔕᕼE ᑕᗩᑌGᕼT IT. " YOᑌ ᗩᖇE ᖇEᗩᒪᒪY GOOᗪ." ᔕᕼE ᔕᗩIᗪ ᕼEᖇ ᐯOIᑕE ᗯᗩᔕ ᗷEᗩᑌTIᖴᑌᒪ I ᗷEᒪIEᐯE ᔕᕼE ᗯOᑌᒪᗪ ᕼᗩᐯE ᗩ ᗯOᑎᗪEᖇᖴᑌᒪ ᔕIᑎGIᑎG ᐯOIᑕE. " T-TᕼᗩᑎKᔕ ." ᔕEᖇIOᑌᔕᒪY I ᔕTᑌᗪᗪEᖇᗪ. ᔕᕼE ᔕᗰIᒪEᗪ. I TᕼIᑎK I ᕼᗩᐯE ᗩ ᑕᖇᑌᔕᕼ. ᗰᗩYᗷE ᗰOᖇE Tᕼᗩᑎ TᕼᗩT. ᗰᔕ. ᒍᗩᑕKIᑎᔕOᑎ ᔕᗩIᗪ IT ᗯᗩᔕ OᐯEᖇ ᗩᑎᗪ TᕼE ᑕᒪᑌᗷ ᗰEᗰᗷEᖇᔕ ᖴᒪEᗪ. IᑎᑕᒪᑌᗪIᑎG, TᕼE GIᖇᒪ. ᔕᕼE ᗷᗩᔕIᑕᗩᒪᒪY ᗪIᔕᔕᗩᑭEᖇᗪ, ᐯᗩᑎIᔕᕼEᗪ, ᗪIᔕᔕOᒪᐯEᗪ. ᗯᕼEᑎ I ᒪEᖴT TᕼE ᖇOOᗰ ᗯITᕼ ᗩᒪᒪ ᗰY TᕼIᑎGᔕ ᔕᕼE ᗯᗩᔕ GOᑎE. TᕼE ᗰOᔕT ᗷEᗩᑌTIᖴᑌᒪ GIᖇᒪ I ᕼᗩᐯE EᐯEᖇ ᕼᗩᗪ TᕼE ᑕᕼᗩᑎᑕE TO ᔕEE, ᗪIᔕᔕᗩᑭEᖇᗪᗪ OᑌT Oᖴ TᕼIᑎ ᗩIᖇ.

ṡṭȗɞɞȏяṅ ʟȏṿєWhere stories live. Discover now