25 październik 2023

24 2 3
                                    

Puk puk? Hallo?

Witajcie w moich skromnych progach ponownie. Oferuję herbatę oraz kawę ,a jeśli nie gustujesz w takich napojach...to nic nie dostaniesz.

Odwieczne pytanie: "Jak u ciebie?"

Ale odpowiedź nie ulega zmianie i jest pozytywnie.
Jestem już cpo drugiej rocznicy z chłopakiem, udało mi się dotrzeć do 3 klasy liceum z przyzwoitymi ocenami, przede mną jeszcze dwa lata.

Ciągle jestem blondynką, mój styl ubioru trochę się zmienił, jest bardziej delikatny tak samo makijaż zmieniłam na trochę jaśniejszy. Włosy mam już lekko za połowę szyi zaś te tylnie już zgrabnie otulają mój kark.

Chodzę na siłownię i próbuje zaakceptować ponownie swoje ciało po *upadku*.

Ale tak szczerze? Czuję się odrobinę dziwnie, niekomfortowo z moimi niektórymi odczuciami.
Bywają momenty w których nawet jeśli czuję się bardziej męsko to wypieram to z całej siły, nie dopuszczam tego do siebie ,bo wiem że moja samoocena zrobiłaby fikołka i nie wstała.

Po za takim..hm.. kryzysem tożsamości ? Jest dobrze. Poznałam nowych ludzi, jestem dość..ambitna w swoich planach celach lub marzeniach... zapisałam się na konsultacje odnośnie nauki za granicą oraz przekonuje się do egzaminu krajowego na poziom języka angielskiego więc ✨

Jutro stoję na portierni i zapisuje gości w szkole zaś w piątek mamy halloween szkolne i przebieram się w mój zacny kostium jednej z córek Lady Dimitrescu.

Mam nadzieję że też o matulu..rok też jakoś zleciał.

Buziaczki i widzimy się później ✨🤍

Mika💫

Zamknięty w szafie || GenderfluidOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz