A villa(3)

56 1 2
                                    

                Szóval sziasztok.
         Csak jelezni szeretném hogy
    ez egy kicsit ilyen flexelős lett és
a kövi részben is lesz egy pici de próbáltam egy álom házat leírni. Én sem szeretek flexelni de ez így sikerült. Puszi a pocitokra. 😘❤





Én:Nem Bill. Hadj békén!

Bill nagyon szomorú volt és nem értette hogy mi a bajom de mégis muszáj volt a szőke picsájára figyelnie.

Mentünk ki és mi ketten voltunk elől Tommal mire kérdezett tőlem valamit.

Tom:Még mindig szerelmes vagy belé? -Kérdezte egy huncut mosollyal-

Én:Hát...é-én......uhmm.... Ah-a. -Mondtam dadogva-

Tom:Hát igen az látszott is-Mondta nevetve-  Nyugi nem csak te nem bírod Hannát.Én sem szeretem őt és Georg se. Gustav még pont ki bírja. -Mondta ismét nevetve-

Én:Hát legalább nem vagyok egyedül.

Miután megvolt ez a kis beszélgetés beültünk kocsiba és jött sok fotós meg minden. Én elöl ültem Tom mellett aki vezetett a többiek meg hátul. Persze nem fértünk el ezért az a kis szilikonbaba Bill ölébe ült bele. Ahogy beleült Bill ölébe persze hogy elkezték falni egymást. A többiek másik kocsival mentek. Jöttek is a fotósok és engem is fotóztak persze hisz híresebbek is vagyunk mint a Tokio hotel. Már ezalatt a pár év alatt majdnem az egész világot bejártuk.Több díjunk is van mint a Tokio hotelnek. De mindegy. Persze  amikor elkezdtek felém nézni és sokat síkoltottak meg fotóztak, Bill szerintem azt hitte hogy Tomot fotózták de remélem tud rólam. Mindenki tudja hogy híres vagyok csak Billről nem tudok semmit. Direkt megkértem a többieket még régen hogy soha ne mondják el neki, azt akarom hogy magától tudja. Elöször letettek engem a házunknál ami konkrétan egy villa volt. Bill nagyon megvolt lepődve hogy nekünk ez miből telik de nem nagyon érdekelt engem jelenleg Bill. Megálltunk és a fiúk kitettek engem. Megköszöntem nekik és az 5,igen 5 bőröndömet kivettem majd bementem a villába. Nagyon nagy volt. Lent volt egy akkora nappali amiben ellehetett veszni. Mellette egy nagyon nagy konyha amihez egyből oda futottam megnézni. A lányok csak kicsit kuncogtak mivel tudják hogy imádok főzni. Abban is megegyeztünk hogy minden nap én fogok főzni kivéve ha beteg vagyok vagy van valami. Azt tudni kell rólam hogy apám vilàghírű séf volt. Összesen 376 díja volt abból 202 első helyezett volt. A lànyok azért is egyeztek bele hogy minden nap én főzök mert nagyon jól is tudok. Apa megtanított. A nappali mellett pedig volt 4 szoba amikre a nevünk rà volt írva. Például ahova Dorci neve vopplt írva ott be nyitott egy kis szobába és az az ő sarokja volt. Tehát mindenkinek volt egy kis berendezett sarokja. 4 emelet van a földszinten kívül. Mindegyik szint akkora volt mint egy családi ház.Mindenkinek volt egy emelete. Enyém volt a legfelső emelet egyben a legdurvább és a legnagyobb. Azért volt durva mert amikor felmentem a liftel olyan volt mintha egy kastély bejárata lenne. Azért is volt az enyém a legnagyobb mert ez az emelet nem 1 családi ház mérete hanem 4-5 és én imádom ha nagy terem van de a többiek nem. A szobám volt kb 2 családi ház mérete. Persze a szobámból nyíló fürdő szobát is bele kell számítani. Mellette van egy még nagyobb konyha mint ami lent volt ráadásul külön féle országokból jött füszerek is voltak egy csomók. És még volt egy stúdió amiben ugye a többi hangszer nem volt bent csak a mikrofon meg az álvágy.Meg ilyen fullos rock hátteres volt a fal. És amire legjobban vártam. Egy kurva nagy tánc terem. Na hát igen, én az éneklés mellett táncolok is. Nagyon sok fellépésem volt már. Ott volt a falon az a geci hosszú tükör is mellette a korlát és maga a tànc terem. Nagyon szép volt. Miután berendezkedtem lementem a többiekhez. Lent még volt egy elég nagy, próbákra való terem. Leültem a többiekhez.

Lau:Na tetszett az emeleted?

Én:Fhú lányok, nagyon szép volt és nektek?

D&D&L:Igen nagyon szuper volt. Nekünk pont elég akkora emelet ami van. Óriási. Egyáltalán te nem fogsz a  te emeleteden elveszni?

Én:de lehet néha elfogok-nevetek-





                    ~ 613 words~
                ~~~~~~~~~~~~~~~

Sziasztok. Tudom, későn hoztam de ez nagyon hosszú lett cserébe. A sztori leírásán kicsit fogok változtatni meg a borítón szóval majd úgy kell a sztorit elképzelni.És tudom ez kicsit flexelős lett de próbáltam nagy durranást csinálni belőle.Én sem szeretek flexelni de most ez így sikerült.
Jelezd egy csillaggal ha tetszett.
Legyen szép napod/estéd.❤
                  




500-szor beléd zúgtamWhere stories live. Discover now