A történetem(1)

78 1 0
                                    

Sziasztok. Elena Winkler a nevem és a Tiger waves bandába szerepelek énekesként. Tudom fura nevünk van de nekünk ez a név bejött. Poprock banda vagyunk úgy mint a Tokio hotel. Hogy miért pont a Tokio hotelt mondtam? Az énekessel barátok vagyunk. Vagyis voltunk.

2002:
'Hajnal 3 van és pakolászok mert elköltözünk Németországba'

Anyaaaa,kész vagyok! -kiabáltam le az emeletről-

Anya:Akkor indulhatunk?

Ahaaaa

*time skip*

'Látta anya hogy nem vagyok a legboldogabb.'

Anya:Figyelj Elena, tudom hogy nehéz a barátaidat itt hagyni és a sulidat de ott is lesznek majd barátaid és szeretni fogod az iskoládat.

Én:Biztos?

Anya:igen.

'Már a repülőn voltunk  ami kb olyan 
1 órás volt. Nem laktunk messzire Némettől mert ugye Németek vagyunk és apa ott él. Ezért amikor 3 éves voltam anyával ki költöztünk Magyarországra mert ott kapott egy jó állást és akkor még nagyon ragaszkodtam hozzá.Leszáltunk és apa elvitt minket haza. '

Apaa!! Kiabáltam neki örömömben amikor megláttam a reptéren.

Apa:Jajj kislányom. Végre láthatlak.Nagyon sokat nőttél.Hogy vagy?

Nagyon jól-Válaszoltam örömmel-

*time skip*

'Otthon voltunk amikor csöngettek kinyitottam és egy kicsit emos kb korom beli fiú állt az ajtóban. Nagyon bejött a stílusa'

Bill:Szia.Ugye te vagy Mr. Winkler lánya? Én Bill Kaulitz vagyok.

Én:Szia.Igen én vagyok. Mi járatban?

Bill:Csak annyit szeretnék kérdezni hogy 6 fele át jöttök vendégségbe?

Én:Megkérdezem anyát de szerintem  igen. -Mondtam mosolyogva-

Bill:Oké.Köszönöm hogy meghallgattál . Sziaa.

Én:Sziaa.

*big Time skip*

'Már 5:50 volt és csöngettünk a Kaulitzékhoz.Egy raszta hajú fiú nyitott ajtót aki nagyon hasonlított Billre.Gondolom a testvére.

Tom:Jó estét Mss. Winkler és Mr. Winkler. Szia. Te vagy Elena, ugye?

Én:igen.És te vagy?

Tom:Tom Kaulitz. Gyertek beljebb.

'Megvacsoráztunk. a Kaulitzék sok dolgot kérdeztek tőlünk én meg nagyon jóba lettem a fiúkal.Nagyon sokat voltunk együtt nagyon sokat hülyéskedtünk amíg el nem költöztünk 1 év múlva anyuval. Apa meghallt balesetben és nagyon depressziós voltam. Anyámmal egyre jobban romult a kapcsolatunk. A fiúkkal meg beszéltünk hogy minden héten legalább 4-szer beszélünk telefonon. Ez így is volt fél évig utána már csak Tommal beszéltem.Rossz volt apa nélkül, és valamivel le akartam zárni a fájdalmat. Majd rá jöttem hogy apa imádja a zenét ezért három barátnőmmel elkezdtem csinálni egy zenekart. Az első számunk a Du hast mich verändert és egyben a leghíresebb számunk. '

Jelen:

2009-et írunk. Már a bandával
34 Touron túl vagyunk és 93 számon. Elhatároztuk hogy elköltözünk Németországba. Elöször nem nagyon örültem neki de azért szép emlékek is vannak onnan.
Valamiért úgy éreztük hogy így jobb lesz a bandának.

* BIG Time skip*
1 nap múlva indulunk Németbe.
Még elötte lesz egy interwu-nk.
Az interwu egészen jól telt amíg elnem értek hozzám.

Az interwus:Elérkeztünk hozzád Elena. Az lenne a kérdésem hogy mi az érzésed azzal szemben hogy vissza költözöl Németországba?

Én:Hát igazából jó mert ott nőtt fel apám de nagyobb részben nem a legjobb.

Az interwus:Azt megkérdezhetem hogy miért nem jó?

Én:Igen.Elöször is apám ott halt meg, 2.-szorra meg van egy úgymond 'barátom'ott akivel régen nagyon jóba voltunk és minden nap beszéltünk de utána nem írt, még fel sem köszöntött ha szülinapom volt vagy ilyesmi. Utána ha meg barátom volt megharagudott rám de mikor neki lett barátnője még jobban leszarta a fejem. Abba sem vagyok biztos hogy tud-e a sikereimről, de abban azért még bízok hogy igen. És azt elfelejtettem mondani hogy ő úgy tudja hogy jóban vagyunk.

Az interwus:nagyon sajnálom.


Sziasztok. Igen ez egy új könyv amit majd elmondok hogy ki ihlette a kövi részben. Ez elég hosszúra sikerült. Remélem hogy tetszik ha igen jelezd egy csillagal.
Legyen szép napod/estéd❤

500-szor beléd zúgtamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin