LANET'İN DOĞUŞU

135 35 17
                                    

Her şey , o lanetli kuyuya girmeyle başlamıştı. Her zaman ki gibi Herza kendine emin bir şekilde , cesaretiyle arkasına dönüp arkadaşlarına seslendi. "Arkadaşlar bu gördüğünüz kuyu 20 yıl öncesine ait. İçinde gizli ve esrarengiz eserler saklandığı biliniyor. Buraya gelinde girelim. " der. Kızlar'dan Lora , Korku Dolu heyecanla , "Orda bir kişinin laneti var girmeyelim bence" der ve boğazı düyümlenmiş gibi yutkunmaya başlar. Ama Herza komik bir sesle " Lan Her Gece Evde Kıçını Çekyat'a koyup , garip garip Yusuf Yusuf'un yeni bölümlerini Heyecan'la , ağzını açıp , Annem gibi 'Lütfen O Kuyu'ya inme ' dediğini herkes biliyor." deyip herkesi güldürmeye başlar.

Lora : Herza sen tam bir ego Çuvalısın ve kendini çok beğenmişsin. Ama girmek istiyorsan kendin girersin. Doğru değilim arkadaşlar ? Azra'da kendine emin bir şekilde sakin adımlarla kuyuya doğru ilerleme başlar. Kalbi o kadar çok atıyordur ki Resmen boğazında hisseder . Delicesine etrafa bakmaya başlar. Ayak parmaklarından gelen ince bir , uyuşmanın ardından "Ben Kuyuya iniyorum. Benimle gelmek isteyen gelsin" Herza : Planı kuran zaten benim tabiki de gelicem. Evet duydunuz arkadaşlar hadi arkamızdan gelinde girelim. Lora ise sinirli haliyle dudaklarını büzerek , kısık bir sesle "Bu Herza'nın Egosu yüzünden başımız belaya girecek. Of " Herza : Bir şey'mi dedin Lora ? ." Hayır "

Ve kuyuya inmeye başlarlar. Herza'nın en yakın arkadaşı Aras homurdanarak "Biliyordum Böyle olacağını , yine Macera bizi bekliyor. Neden diğer gencler gibi bir Ev'de televizyon izleyip Bir Şey Ler atıştırmıyoruz ki " . Lora gözünü , garip garip sesin geldiği yerlere dikmektedir. Kolları hafiflemiş basını aşağı doğru eğerek , diz kapaklarının sesini bile duyar olur. Saçlarını oynamaya başlar. Tabi , korkan bir kişi neden Saçlarını oynasın ki ? Birini sevmiyor'da ! Lora , Herza'ya Dönüp " Al sana Kuyu ve nasıl bir kuyuysa , içinde bir su bile yok.

Herza dalga tarzında bir sesle "20 yıl olmuş ve Su olsa inermiydik, düşünme gücün 0 Lora. Ve korkunç bir sesle , İnce Tiz biçiminde ses çıkar. Aras : Aman Tanrım yardım edin !!! Burada bir ölü var , Biliyordum böyle olcağını , biliyordum. Hadi buradan kaçalım. Herza ise arasın yanına gidip , hani nerde ölü der. Aras'da heyecan'lı bir ses'le Ama nasıl olur burdaydı , gördüm evet burdaydı. "Herza : Sen tam ahmaksın ve çocuksun , Her sabah Carton Network'da (Fin ve Jake) izleyip Gazoz içiyorsun Dostum. Büyüde gel.

Lora ise " Yeter artık şuan birbirimize yardım edeceğimize tartışma çıkarıyorsunuz. Biraz Olgunlaşın. Herza : Yardım edecek mesele yokki neyin kafasındasın Lora ?

Evet Arkadaşlar , İlk Bölüm oldugu için pek güzel olamaz. Ama 2. Bölüm'de Heyecanlı bir şekilde yazmaya çalışacağım. Ve Ekim adlı bir kızın Daha Lanet'i bu bölümde çıkmadı ama 2. Bölümde çıkaracağım Okuyan herkese Teşekkür ederim.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EKİMİN LANETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin