Nu m-am nascut asa libera cum m-am simtit in clipele in care barca noastra s-a departat de ponton. Stiam ca viata mea va deveni fara griji si ca, intr-un final, voi fi un alt om.
A fost un vis devenit realitate, nu voi putea uita usor momentul in care barca noastra brazdata de anii vechimii s-a balanganit la simtirea primului val. Si nu era orice val, era un val al diminetii... un val proaspat care m-a imbarbatat si mi-a dat noi sperante.
Nu imi era frica de nimic, atata timp cat aveam pe cineva alaturi.
In largul marii ma simteam cel mai bine. Acolo, linistea ne invaluia si s
Pe Ally am convins-o usor sa participe alaturi de mine la aceasta "evadare" din lumea contemporana. Era muuult mai curajoasa ca mine, de aceea a fost foarte surprinsa de idea venita pe neasteptate.
Noi doua ne cunoastem de mult timp, stim totul una despre cealalta. Calatoria aceasta a amplificat relatia noastra de prietenie, facand-o mult mai legata si mai solida. Era singura persoana in care aveam incredere, si singura persoana pe care nu am tradat-o niciodata.
Aventura noastra insa a fost lunga, am foarte multe de povestit... De aceea, urmatoarele capitole vor fi jurnalul meu de calatorie, "Jurnalui unei calatorii de neuitat", cum l-am intitulat intr-un moment de maxima inspiratie in drum spre prima noastra insula descoperita.
Ce frumos a fost cand eram in largul marii si simteam briza cum se strecura prin parul nostru facandu-l sa danseze domol.
Pescarusii zburau buimaci din cauza racorii din larg, iar noi ne cuibaream intr-o patura groasa si citeam felurite carti. Era intr-adevar ceva rupt din rai, o bucatica din minunata lume a omului liber si lipsit de griji, o experiena care ne-a schimbat viata si ne-a perforat-o in doua axe, una bun si una mai rea...
CITEȘTI
Printre valurile mării
AdventureAdierile tăioase ale vântului se împleteau în atmosfera încărcată de un farmec aparte, făcând-o să pară o bucațică de rai. În stânga și-n dreapta era numai apa cristalină a unei mări ieșite din tiparul normalului, care ici colo era presărată cu mist...