O mică oprire in larg

12 3 2
                                    

Incetisor ne apropiam de prima destinatie... o zaream din departare... Era o insulita, impanzita de jungla si alocuri cativa munti, nu prea inalti, vreo doi-trei.

Insă ce m-a fascinat a fost această mică pauză pentru a surprinde toate frumusețile naturii, a apei, a tot ce mă încoljoară. Era incredibil, o mică filă de descriere ruptă dintr-o carte cu basme, o imagine ca un lan de trandafiri abia înfloriți. Aș fi putut sta o veșnicie în larg plutind și privind minunățiile ce mă înconjurau.

- Ar cam trebui să vâslim... Mai avem puțin și ajungem pe insulă. Tare aș dori să o descopăr, mi-a spus pe un ton calm Ally care înăuntru fierbea de entuziasm.

Eu am tăcut, m-am întins pe acea scândură și m-am fixat bine cu privirea spre cerul limpede. Nu o băgam în seamă pe Ally... Și ea știa bine că acest lucur însemna că nu voiam să plec sub nicio formă.

- Bine, mai stăm puțin. Dar când am spus puțin, să fie puțin totuși, mi-a mai spus Ally încă odată cu zâmbetul pe buze.

Până la urmă am convins-o prin tăcerea mea să stea și ea câteva clipe și să privească în jur. A rămas mută de uimire, era fascinată, copleșită de frumusțile ce ne îmconjurau. Privea nestingherită în zare, o comparam cu o prințesă într-un turn și cu pletele blonde care dansau domol prin bătăile nestingherite ale vântului.

- Ei, acum vezi și tu de ce iubesc marea?! Este cel mai bun loc de revigorare sufletească și trupească. Și valurile acestea care ne leagănă domol, te fac să adormi pe melodiile pescărușilor în concordanță cu sunetul valului când descoperă barca noastră... i-am spus lui Ally în timp ce ochii mei începeau ușor-ușor să se închidă.

- Nu este timp pierdut aiurea, asta e clar. Da, este fantastic, iubesc marea, iubesc totul! M-ai făcut să cred că devin una cu marea când mi-ai spus aceste vorbe frumoase, cu lecții de viață și cu descrieri incredibile, mi-a răspuns pe același ton cald Ally.

Nu am mai stat prea mult... După ce amândouă am ațipit circa jumătate de oră ne-am trezit cu o energie debordantă și ne-am continuat drumul spre prima noastră oprire pe uscat.

Printre valurile măriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum