Si am plecat... Am plecat departe, nestiind unde vom ajunge, nestiind peste ce obstacole vom da. Stiam un singur lucru... vom fi insfarsit libere, fara stresul cotidian, fara nimic, doar noi, marea, vantul taios, cerul, norii, soarele, luna, pescarusii... Era un adevarat tablou, o bucatica de rai!
- Si crezi ca va fi bine? am intrebat-o pe Ally chiar cand piciorul meu a atins barca subreda.
- Da, ai sa vezi. Nu iti zic mai multe, las tacerea sa zaboveasca in aceasta armonioasa dimineata. Vreau sa ne invaluie doar natura, nu si graiul nostru, mi-a raspuns filozofic Ally, eu ramanand muta la auzirea acestor cuvinte.
M-am urcat prima in barca... Imi era frica, foarte frica... Mi-am pus bagajele intr-un colt al barcii, apoi m-am pus imediat pe scandura prefacuta intr-un mic loc de sezut, aceasta fiind rece si putin uda.
A urmat randul lui Ally, care a intrat foarte curajoasa in barca, asezandu-se intr-o clipa langa mine si luandu-ma in brate mi-a zambit satisfacuta de reusita noastra.
- Si acum hai sa plecam! a strigat in gura mare Ally in timp ce dezlega barca de ponton. Ce o fi o fi, nu avem de unde sa stim ce ni se va intampla...
- Sa fie cu noroc, am spus eu soptind.
Era foarte frig afara, in concordanta cu imbracamintea noastra mult prea subtire pentru acea ora a zilei. Era abia 6:05 cand am dezlegat barca. Si apoi, am luat vaslele in mana, le-am pozitionat in locul lor special, m-am umplut cu putere si am inceput sa vaslim. Barca se departa de ponton iar eu, cu o oarecare retinere am zambit reciproc lui Ally, ea fiind extrem de bucuroasa de noua noastra aventura.
Si hop! primul val... S-a simtit ca si cum golurile din stomac mi s-au umplut si am ramas placut surprinsa stiind ca mi-am infrant acea teama, retinere. Am zambit! Eram mandra de mine...
Ne departam destul de greu de ponton, vaslitul devenind din ce in ce mai greoi. Am hotarat sa ne facem puterea de a mai vasli inca jumatate de ora, ca sa putem apoi pluti in largul marii.
Soarele ne trimitea razele lui spectaculoase si ne incalzeau mirific corpul, mirosul de mare, acel miros de o prospetime iesita din comun ma invaluia si imi dadea o stare placuta.
Cerul, fara niciun nor, ne trimitea prospetimea lui si parca ne invaluia cu seninatatea lui aparte, fiind de un albastru patrunzator.
CITEȘTI
Printre valurile mării
AventuraAdierile tăioase ale vântului se împleteau în atmosfera încărcată de un farmec aparte, făcând-o să pară o bucațică de rai. În stânga și-n dreapta era numai apa cristalină a unei mări ieșite din tiparul normalului, care ici colo era presărată cu mist...