"Dilerim ki, mutlu ol sevgilim."
Rui karşımda dikilmiş bana sevgi dolu gözleri ile bunları diyordu.. Ne dediğini anlamaya çalıştım ama yapamadım çünkü Rui'nin sözleri karma karışıktı benim için çılgın oluyordu.. Karşısında kütük gibi kalmamak için yanıt verdim.
".. Ne demeye çalışıyorsun..?"
Rui ile ayrılmamızdan 3 ay geçti ve ben artık kimseye ilgi duymuyordum. Neden bana bunları diyordu ki..? Hala bana aşık olduğunu biliyordum, çünkü çok belli ediyor.
".. Fufu~ Ne mi demeye çalışıyorum Tsukasa-kun..? Shizuku'dan bahsediyorum, yeni sevgilin değil mi..?"
Shizuku mu..? Rui ne saçmalıyordu.. Anlayamıyorum.. Shizuku ile sadece mahallede, okulda ya da markette karşılaşıyordum. Sanırım..
"Hayır..? Ne demeye çalışıyorsun..? Ben zaten erkeklerden hoşlanıyorum.."
Rui bana yakınlaştı ve yanaklarımın çok çok az da olsa kızardığını hissettim.
"O zaman çatı da öpüştüğün kişi kimdi..?"
Ben Rui'den başka kimseyle öpüşmedim.. Rui.. Bana daha fazla yakınlaştı ve yanaklarım kırmızı oldu nefesini boynunda hissedebiliyordum.. Rui'nin kalp olan göz bebeklerini görebiliyordum ama onunla göz teması kurmaktan kaçınıyordum..
"Ben senden başka biri ile öpüşmedim.. Yemin ederim.."
Rui bana daha fazla yakınlaştı ve kendi dudağını benim dudaklarıma bastırdı.. Yanaklarımın daha fazla kızardığını anladım..
"Bana ikinci bir şans ver.. Bu sefer seni sadece kendimin yapacağım ve seni her zaman seveceğim.. Sana ihtiyaç duyduğunda veya duymadığın da benim için hiç bir önemi yok, sadece sana ilgi vereceğim."
Rui'ye karşı boş değildim.. Ona ikinci şansı vermek istiyordum ama utanıyordum bu yüzden sessiz kaldım.
"..."
Rui ellerini kalçama koydu ve sevgi dolu gözleri ile gözlerimin içine gülümseyerek baktı. Kulaklarıma kadar kızarmıştım..
"Bunu evet olarak kabul ediyorum öyle ise?"
selammamamamamamammaanamamamama ilk defa kitap yazdiiimm>:33 umarim begenirsinizzzz bundan sonra akitoyada yazacagim!!! :3