|1-privirea|

162 12 3
                                    

Buna mă numesc Victoria (victo) am 16 ani și pot spune că pot juca pe degete orice băiat. Stați haideți să vă zic mai multe. Părinți mei au plecat în străinătate de 2 ani sau ceva de genu, eu nu o duc deloc rău. Stau in Anglia, au casa, mașini și bani. Dar eu am ales sa stau cu sora mea mai mare Natalia. Noi avem un apartament cu 2 camere o bucătărie spațioasă la fel și livingul.

Nu vreau sa mă laud dar eu cu sora mea suntem foarte frumoase. Adică am câstigat miss de când mă știu (la fel și Naty).
Mă pot considera un player bun,și poate vă întrebați de unde am bani nu? prima oara ii cuceresc, mă culc cu ei cât se îndrăgostească de mine iar apoi le iau bani.
Nu e ceva greu sau ceva, adică toți se îndrăgostesc de mine. Așa face și sora mea Naty, așa ne permitem noi haine scumpe, apartament și nu mai zic de mașină mea.

M-am obișnuit cu viața de acum și de obiceiurile mele, așa că nu aș renunța la ce fac momentan. Sunt la un liceu foarte bun din Anglia, mai exact la liceul Crown Guardian, dar sa știți că nu mă descurc deloc la mate sau la romana, mereu dau bani pentru notele bine meritate, dar cel mai mult îmi place la acest liceu că sunt foarte mulți băieți chiar frumoși și de bani gata, și că mă pot îmbrăca exact cum vreau iar așa pot cuceri foarte ușor băieți pentrucă sunt niste lași..

Desigur și sora mea este la o facultate foarte buna dar are planuri mari așa că nu prea mă bag, oricum ne vedem foarte rar prin casa și doar atunci când ne uitam la televizor (adică foarte rar, nu am timp să mă uit mai deloc la seriale sau filme)
In fine închidem aici cu prezentarea pentrucă este 3 dimineața și iar am stat că o proasta și mi-am comandat toate magazinele.

•A DOUA ZII DIMINEATA•

Imi suma alarma, îmi întind mâna până la noptiera pentru a o opri, mă ridic în fund și zic in timp ce mă frec la ochii pentru a mă trezi mai bine.

-o noua zii un nou băiat nu?

Zâmbesc și mă dau jos și ma duc spre baia camerei mele, și încep cu un dus rece pentru a fi fresh, apoi mă aranjez.
După ce ies din dus îmi usuc părul și încep să mi-l îndrept cum o fac mereu, apoi incep sa îmi fac makeup-ul obijnuit.

Si apoi mă duc să îmi aleg un outfit pentru școală, aici chiar e o decizie grea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si apoi mă duc să îmi aleg un outfit pentru școală, aici chiar e o decizie grea..
Eu de obicei mă îmbrac larg pentrucă asta e stilul meu, chiar daca unii băieți bogați se îmbracă în skinny. Okey înțeleg că sunt player și trebuie să fur bani, dar nici cu toți libidinosi sa fiu împreună. Am și eu pretenții nu?
Până la urmă îmi aleg acest outfit:

Desigur îmi fac gentuța și îmi pun acolo 2 caiete și un pix și în rest parfumuri și machiaje

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Desigur îmi fac gentuța și îmi pun acolo 2 caiete și un pix și în rest parfumuri și machiaje. Și ies din camera și mă duc să mă incalt cu j4 că în poza, și ies pe ușă.
Azi am decis sa merg cu furiosul asta de mașina, pentru a atrage TOATE privirile.

Așa că mă urc la volan, și încep sa merg rapid prin oraș, in timp ce așteptăm la un semafor gata să sau viteaza când se face verde, vad un băiat prin geamurile mele fumuri cum făcea poza la mașina mea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Așa că mă urc la volan, și încep sa merg rapid prin oraș, in timp ce așteptăm la un semafor gata să sau viteaza când se face verde, vad un băiat prin geamurile mele fumuri cum făcea poza la mașina mea. Nu știu cum v-ați creat părerile despre mine, dar sa știți că nu sunt chiar așa rea.

Mi-am coborât geamul în jos și am strigat la băiețelul firav.

Victo: Heii, vrei sa vii sa o vezi mai de aproape?

băiețelul: se poate?

Victo: daca ți-am propus asta, înseamnă că da, nu?

Atunci îi văd cum chipul îi se luminează cu un zambet drăguț, și începe să alerge spre mașină, și mă făcuse să schițez un zâmbet pe față. Se apropie de geamul mașini, era un băiețel foarte drăguț, avea o fata foarte adorabila.

băiețelul: ce frumoasa e, arată că în visele mele..(zice in timp ce ochii îi sclipeau)

Victo: mulțumesc, poate o sa ai și tu cin e știe? Ce faceai aici?

băiețelul: poate într-o zi.., așteptam autobuzul pentru a merge la școală.

Victo: Vrei sa te duc eu?

băiețelul: ar fi super, chiar as vrea sa intru in mașină asta minunata și să nu mai merg cu autobuzul ăla învechit..

Ii zâmbesc și îi fac semn să intre în mașină, el cu grija deschide ușa și o închide la fel de încet pentru a nu deranja nimic. Se pune in fata și își pune încet centura cu zâmbetul pe buze in timp ce examina toată mașina.

Victo: apropo mă cheamă Victoria.

băiețelul: pe mine Filip.

Victo: îți place?

Filip: da, este cea mai frumoasa mașină.

Atunci se face verde și apăsă accelerația in timp ce în urmă mea las un zgomot de mașină, mă uita la Filip care era fascinat de tot ce se întâmplă.
În câteva minute ajung in fata scoli lui, înainte să iasă se uită la mine și îmi zice:

Filip: mulțumesc, ești o persoana buna Victoria, nu o sa uit niciodată acest moment.

Victo: cu plăcere...

Chiar îmi dăduse o lacrimă, era un copil atât de inocent, și îl făcusem fericit doar cu un obiect. In fine plec de acolo și mă îndrept spre liceu ascultat muzica la maxim.
Ajung in fata scoli și parchez mașina, in timp ce toată școala se uită la mine, doamne ce îmi place să fiu în centrul atenției. Mă dau jos și încep să pășesc spre școală, in timp ce mă uitam după "prada" daca ii pot spune așa.

Mă duc la dulapul meu unde îmi las câteva chestii și îmi iau caietul de Istorie (asta aveam prima ora), mă mai uit unpic la pozele de pe dulap (poze cu mine logic, sunt c-am narcisista dar cum sa nu fiu daca sunt așa frumoasă?)

In fine, închid ușa dulapului, și o privire mă apasă, ma uit in dreapta și vad un băiat înalt cu dreaduri, îmbrăcat larg (stilul meu) uitandu-se cu o PRIVIRE ciudata.

Atunci am simțit că el este, el este prada de săptămâna asta! Mă întorc și încep să merg înspre el..Dar fix atunci se suna.
Atunci apare și gașca lui de băieți și pleacă spre clasa.
Îmi dau ochii peste cap și mă duc și eu spre clasa de Istorie.

-continuare cap 2-

Hello-‼️
Aceasta este o noua cartea sper sa va placa, o să mă chinui să iasă ceva bomba pe placul vostru🤭
Va iub și arataimi susținere va rog va sa știu dacă sa continui🫶🏿🩷
-1136 de cuvinte-

Jocul banilor..-Tom kaulitz Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum