ထိကပ်လာတဲ့အနမ်းတွေရဲ့ကြမ်းရှရှလေးများကိုလွမ်းဆွတိနေသောမောင့်ရဲ့အနမ်းတွေမလွန်ဆန်နိုင်ပါမောင့်ရဲ့လက်များရဲ့အထိအတွေ့တွေဟာသူ့အသွေးအသားတွေအထိနက်ရိူင်းစွာခံစားနေရတယ်.....
အသက်ရှုဖို့ရန်အနမ်းများကိုရပ်တန့်လိုက်သောအခါသူ့ရင်ခွင်ထဲဝယ်မျက်စိလေးမှိတ်ထားကာအသက်ကိုပြင်းစွာရှုနေရရှာသောမ့....ဒီညတော့သူ့မကိုလက်မလွတ်ချင်ပါ.....
freen:hmm😘မ့...မောင့် မကိုချစ်ချင်တယ်...မ့ခွင့်ပြုနော်😘
မောင့်ရဲ့တောင်းဆိုနေမှုဟာသူ့အတွက်သိပ်ချစ်ဖို့ကောင်းနေ၏😊
becky:မောင့်ရယ်....မောင့်အတွက်ဆိုမ့ အမြဲခွင့်ပြုပေးသာပါကွယ်😍
ချိုသာသောစကားလုံးများနဲ့အနမ်းလေးတပွင့်ကိုပေးလာသောမ့သေးသေးလေးကြောင့်အကြာကြီးမစောင့်နိုင်တော့ပဲမအားပွေ့ချီလိုက်ကာမရဲ့အိမ်ထဲသိုဝင်သွားကာ....ဦးတည်နေတာကတော့မနဲ့သူ့ရဲ့အချစ်တွေဖော်ကျူးမယ့်အခန်းထဲသို့
🔞🔞🔞🌚🌚🌚🌚🌚🔥🔥🔥🔥🔥
(warning I'm gonna be fuck in this ep so some words are more than F**words be prepare 😏😎)
အခန်းထဲရောက်တာနဲ့မောင့်ဟာသူ့အားအိစက်နေသောမွေ့ယာထက်စီသို့ချလိုက်ကာအနမ်းတပွင့်ပေးလိုက်ကာကုတင်ခြေရင်း၌မတ်တပ်ရပ်နေရင်းသူ့ရဲ့အကျီ်ကြယ်သီးများကိုတလုံးချင်းစီဖြုတ်ကာသူ့မကိုကြည့်နေသောအချစ်ခိုဝေနေသောမျက်လုံးများဖြင့်နောက်ဆုံမှထွက်ပေါ်လာသောမောင့်ရဲ့ရင်ဘတ်သားကျယ်ပြန့်မှုနဲ့လေ့ကျင့်ခန်းများကြောင့်တောင့်တင်းသော six pakကြွက်သားအဖုအထစ်များနဲ့လက်ဖျံတလျှောက်လက်မောင်းသားတွေအထိအပြိုင်းပြိုင်းထနေသောသွေးကြောအစိမ်းလေးတွေစိုစွတ်နေသောချွေးများနဲ့ sexyဆန်နေသောမောင့်ကြောင့်သူ့မမရတော့ပါကုတင်ပေါ်ကနေထလိုက်ပြီးခြေရင်းနားမှာဌိုင်ကာမောင့်ရဲ့ခါးများကိုလက်များနဲ့ယှက်နွယ်လိုက်ပြီးမောင့်အားမော့ကြည့်လိုက်ပြီးချိုသာသောအပြုံးတခုပေးလိုက်ကာမောင့်မထင်မှတ်ထားသောအရာအားပြုလုပ်မိတော့တယ်....မောင့်ဒီညအတွက်ကျေနပ်မယ့်ထင်ပါတယ်.....မ့ဟာလှဲနေရာကနေကုတင်ခြေရင်းသူ့ရပ်နေတဲ့နားမှာထထိုင်ကာသူ့အားမော့ကြည့်ပြီးသူ့ရဲ့ပြောင်ရှင်းနေသောဗိုက်သားပေါ်ရှိကြွက်သားများအားပွတ်သပ်ပေးကာလျာများပြီးပွတ်သပ်ပြီးအနမ်းများပေးပြီးမ့ရဲ့လက်ချောင်းသေးသေးလေးများဟာသူ့ရဲ့ခါးပတ်ပေါ်သို့ပြေးဆော့ကာဖြုတ်ပေးလိုက်ပြီးzipperအားဆွဲချကာသူ့ရဲ့ဘောင်းဘီးတခုလုံးကိုဆွဲချွတ်ချလိုက်ပြီးမ့ရှေ့၌ပေါ်လာသောသူ့boxerထဲက dickကိုမ့လက်များနဲ့အုပ်ကိုင်ပြီးပွတ်လိုက်တော့သူ့မျက်စိများမှိတိသွားကာမ့ရဲ့အထိအတွေ့ကိုသာယာနေမိတော့တယ်......
မ့ကိုသူ့ထိတွေ့ချင်ပေမယ့်ရုတ်တရက်မြန်ဆန်တဲ့မ့ရဲ့လှည့်ကွက်ကြောင့်အခုဆိုသူလှုတ်မရပေမှော်အစွမ်းတွေနဲ့ဆွဲဆောင်နေသလိုပဲ.....