ŞİMDİ OKUDUĞUN KPOP YETENEK SIRALAMAM Sonstiges Kendi düşüncelerime göre sıralama yapıyorum herkesin düşüncesi farklı olabilir alınmak yok #2ne1 #4minute #aespa #ateez #blackpink #bts #dreamcatcher #enhypen #everglow #exid #exo #itzy #ive #kpop #leserrafim #oneus #pixy #redvelvet #seventeen #sf9 #straykids #theboyz #treasure #twice #txt A.C.E 5 0 0 darklightt26 tarafından darklightt26 tarafından Takip Et Paylaş An dein Profil posten Per E-Mail teilen Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş An dein Profil posten Per E-Mail teilen Geschichte melden Vocal1.Donghun2.Chan3.Jun4.Wow5.ByeongkwanRap1.Wow2.Byeongkwan3.Chan4.Donghun5.JunDance1.Byeongkwan2.Wow3.Jun4.Chan5.DonghunSP1.Byeongkwan2.Chan3.Jun4.Wow5.DonghunVisual1.Jun Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. 2.Chan Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. 3.Donghun Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. 4.Wow Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. 5.Byeongkwan Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.