Her gün yine o ela gözlerle geçiyor yanmda onu izliyorum onu düşlüyorum ve sanırım onu seviyorum... Artık okul amacnı kaybetmis ela gözleri görmem için benm bahanem olmuştu artk mutluydum herseyi takmıyordum gülüyordum eğleniyordum küçük seylerden mutlu oluyordum. Sabah yine o karmaşalardan kurtulup snifa gelmistim gözlerim ela gözleri arıyor.. İçimde bi korku lütfen gitmis olmasın kalbim yerinden çıktı sanki arkamdan bi el omuzuma dokundu "günaydın mavişim" bu ses bana huzur veriyor Allahım kafami çevirmemle onun ela gözleriyle birleşmem bir olmustu kalbim artik uçuyordu hic yoktu göğüs kafesimde sanki mutlu ediyordu beni. Bu ela gözler ve artık hep etmesini istiyordum. "Günaydın" dedim mutlulukla hafif bi gülümseme yayıldı yüzüne çok güzeldi. Siraya otrduk yine klasik dediğim ama klasik olmayan bi gün geçirdik ders boyu bakıştık gülümsedik konustuk mutlu ediyordu bana böyle gülmesi.. "Bugün okul çkışı biseyler yapalim mı?" dedi aniden sasrmstim ama beklemiyrdum ama mutlu olmustum "tabiki olur" dunden razıydım tabiki ben. Finansal yönetim dersinden sonra notlari alarak cktik bi cafeye gidip otrduk "iki sıcak çikolata" dedi o an dondum kaldım Aman Alahm icimimi okudu bu cocuk sarsdgmi gorünce hafif gülümseyerek sordu " ne oldu ? " dedi " ben sıcak çikolatayo severim" dedim hafif sasrms şekilde gülümsemesi büyüdü bu banada yansıdı bende gülümsedim. İlk defa bi erkekle bi cafeye gitmistim ve sormadan biseyler siparis etmisti şaşırmıştim. Çikolatalarmizi yudumlarken telefonu caldı aniden kalkip konsmak icn izin istedi ve dsarı ckto arkasndan onu izledim uzun boyu kaslı vicudu ile tam bi türk erkegi kizlari kolay kandiriyor diye gecrdim icimden ki kandracklari arasnda bnde vardım sanırım.. Yüzü bembeyaz solgun sinirli bi halde yanima geldi " özür dilerim mavi, acba kalkabilirmiyz acil bi işim çıktı seni yanlz burada birakmak istemiyorum gidelim mi ?" sordu şaşrmis ve üzülmüştüm. Belli etmemeye calışarak " tabiki gidelim sorun degil" diyip gülümsedim. Cafeden cıkıp duraga dogru yürüdük " otobuse bindiriyim seni" dedi "yok bn gderm isini hallet" dyip israr ettim ve gitti uzulmustum hemde cok ilk defa bi bulusma yaptm ve sonuca bakarmisın iğrenc. Eve gelip uyumak istedm ama annemin temizlgi bitmez yardm edip odama gectim. Cok ilginc ama numarasini almamstim. Sabahı dört gozle bekleyerek uykuya daldım. Sabah hazrlanip en guzel kyafetlerimi gyip malyaji yapip dsari cktim yine durak yine insanlar otobuse bndgimde gozlerim ela gozleri aradi ama yoktu bi umut sinifa gittim iste orda kagitlara biseyler karalıyor yanına gidip gülümsedim "günaydn" bana bakip o tatlı gülümsemesiyle " günaydn maviş" dedi mavis demesi ne kadar tatlı. Bi an " numaranı verirmisin" dedim "tabki " dyip verdi. Artok ona ulasakcktm her sekilde. Dun ne isin vardi dye sormak istedim ama yuttum diyeceklerimi ne hakla soricaktm ki sevgilim degil sadece arkadaşmdi o. "Dünü telafi etmeme izin verirmisin" diye sordu aniden. Biraz dusundum istyordum ama kolay lokma olmamlydm ahh ne sacmalyrum ben dun bulustum ya cocukla aptalsn mavi aptal! "Tabiki olur " dedim yapmacık bi gülümsemeyle "o zman yarn aksam yemegine gidyoruz mavişim" dedi. Bi saniye mavişim mi dedi bana Allahm inanyrm ciglik atmak istedim bi an gercekten bana mavisim dedi. Koca bi gülümseme yayıldı yüzüme mutluydum hemde çok.. Sanırım yarım bi çıkma teklifi alıcam umut ediyorum sadece yaşayıp görücem..
Saçmalamış olablirim ama dedgim gibi ilk defa böyle bisey yazıyorum umarım hos olur. :)