Aro nun arkasında biri olduğu belliydi 30 a karşı 9 duk Reenesmee ve Bella aramıza geldiğinden çok zorluydu büssürü kayıp ölü vardı volturilerden bir baktık sem ve diğer kurtlar bizlere yardım edıyordu ben kalkanımla Jacob u korudum 3 korumayıcalt üst etmiştik Jane /Acı/ dedi ve Jasper in işi bitti bitecekti kafasına tam vuruyorduki Sem Çok sinirli bir şekilde kurtarmıştı Seth in savaşa gelmemesini istemiştik fakat dinlemedı oda geldi biz grupça çok iyi iş becerdik Volturiler 10 kişi kala Jacob aralarına saldırdı Aro jacob un kaburgasını kırdı Carlise hemen müdahele etti ve Aro ve grubu uzaklaşma kararı aldılar kan gövdeyi götürüyordu çok fazla ceset vardı hepsini bir arada yaktık insanlar korkudan şüphelendiler fakat Jasper ruhlarını kontrol ederek işi kolaylaştırdı , artık mutluyduk daima yılbaşına girecektik bir iki dakikaya 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Mutlu yıllar , jacob ve edward ve babam Charlie yeni eşi Angle çok mutluydular Renesmmeye bileklik kolye ve taç almışlardı jacob bana kurtlara özgün bir simge verdi vampir olmama ramen hala onu seviyordum sıra babama geldi Edwardla bana güzel bir antika yüzük almıştı çok beğendik öle böle güzel değildi babama Özel Kasaba Şefi Kostumu 2015 Tasarımında yaptırmıştım eşi Angleye bir bilezil almıştım.Olamaz dedi Jacob ne olur ne oluyor dedi Edward Alice ve Edward devreye girdiler bile Alice volturiler gelecek dedi Edward buradalar dedi Jane dışarıda duran Seth e cok fena acı çektiriyordu emment janenin kafasını koparacaktiki kardeşi geldi duman saldı oradan kolayca kaçtılar herhalde bu yılbaşı kötülük hediyesiydi diye mırıldandım bu işi bırakmayacaklar dedim Renesmee neredeydı yoktu Carlise de yoktu carlise avlanmadaydı Alice görmüştü peki ya Renesmee neredeydı bu olay cok garip Alice renesmeeyivkontrol edemıyordu cunku onunda bir kalkan gibi birşeyi vardı Renesmeeden bir iz çıktı ve onun nerede olsugunu ogrendık Reenesme volturilerin sarayına tuzak kurmaya gitmişti Janenin bacağını sakatlamıştı fakat kimse reenesmeyi görmedi neden böle birşey yaptı onun yaşıcdaha küçük Reenesme , sizin güvende olmanızı istiyorujm demişti ve onun özel dokunma yeteneyı ıle aroyu elinle değmişti ve düşüncelerini aktarmıştı ovdüşünce şuydu (Bella dünyada en güçlü yenidoğan vampir) diye bir şey koymuştı aro korkmadı bir hayal ürünü oldugunu anladı arolar bu işten vaz geçmeyecekti ertesi gün ailecek kamp yapmaya gittik çok eğlendik eve döndüğümüzde ....... vote atın devamı gelecek....