"16"

349 48 56
                                    

İyi okumalar.

Duygular.

Öfke

Korku

Şaşkınlık

Tiksinti

Mutluluk (?) Ve üzüntü.

Ne için vardır?

Ya da amacı nedir bunların?

Hayatta kalmak, hayata tutunabilmek, karşılaştığımız durumlara karşı gerekli tepkileri verebilmek, başka insanlarla uyum sağlayabilmek ve insanın kişisel olarak neye ihtiyacı olduğunu anlayabilmesini sağlayan şeydir duygular.

Peki ya bunları hissetmezsek?

O zaman ne olur?

Hiç.

Bir hiçliğin içine düşülür ve oradan çıkmaya çalıştıkça batar içine insan.

O zaman..

Kim kurtarabilir ki..?

******

Minho'dan

Bir boşluğa düşmüş gibiydim aynı. O yanımda olmayınca sanki ben hiç olmamışım gibiydi. "Acaba o yanlış kişi mi?" diye geçirmiştim aklımdan yine. Bir tarafım onun yanlış kişi olduğuna inanıyordu. Bir tarafım ise sadece ona zaman vermemi istiyordu. Ama ben tam ortasındaydım bu düşüncelerin. Bu düşüncelerimden bir an önce kurtulmak için üstümdekileri yırtarak duşa girdim ve sıcak suyu açıp üstüme akmasına izin verdim...

1 hafta sonra...

Sanırım biraz bu küslük şeysini abartmış gibiydim. Çünkü Jisung her beni gördüğü yerde konuşmaya çalışıyordu ve bense yolumu değiştirip başka yerlere gidiyordum. Hatta bir ara sırf onunla karşılaşmamak için evimin yolundan gitmek yerine ters bir yoldan gitmiştim. Tamam biliyorum burda bir tık abartmış olabilirim. Ama bu aralar bir farklılık seziyordum ondan. Sanki zayıflamış gibiydi. Benim yüzümden miydi yoksa kendisi mi bilerek yapıyordu anlayamadım. Ona her ne kadar sarılmak, öpmek, koklamak istesem de bunu yapmam..yapamam. Her ne kadar ona hasret duysam da özlesem de olmaz. Biraz daha zaman geçmesi lazımdı. Ve bu zaman içerisinde duygularımdan tam olarak emin olmam gerekiyordu..

******

Jisung: Minho.. Minho dur artık lütfen konuşa-

Minho: Jisung lütfen bırak peşimi kalbini kırmak istemiyorum bak lütfen

Jisung: Minho bak anlamıyorsun lütfen açıklamama izin ver artık

Minho: Hayır Jisung dinleyebileceğim bir şey yok send-

Jisung: VAR MİNHO VAR! Beni bir kerecik bile dinleseydin ta buralara kadar gelmezdik. Yeter artık dayanamıyorum görmüyor musun? Günlerdir doğru düzgün yemek bile yiyemiyorum ve bu yüzden de sürekli baygınlık geçiriyorum, sürekli yanımda birinin olması gerekiyor. Ve sen bana gelm-

Minho: JİSUNG SENCE BURDA TEK ACI ÇEKEN KİŞİ SEN MİSİN??! BENDE GÜNLERDİR NE YAŞADIĞIMI BİLMİYORUM VE ARTIK BUNA DAHA FAZLA KATLANAMIYORUM.

Jisung: TAMAM BİLİYORUM BİR BOK YEDİM. ALLAH BELAMI VERSEYDİ DE YEMESEYDİM O BOKU. AMA İŞTE BİLİYORSUN. O KADAR MAL O KADAR APTALIM Kİ O PİSLİĞİN AMACINI ANLAMAYACAK KADAR GERİZEKALIYDIM İŞT-

Yamete kudasai//minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin