החקירה של היום מעניינת וארוכה במיוחד, אז שימו לב טוב טוב לפרטים הקטנים:
מה המשמעות של מוזר היום?
תחשבו על זה רגע, אם אני אגיד לכם ''יואו, אתם מוזרים" אתם תגידו "יואו תודה!!" או שתתעצבנו? אני חושבת שרובכם יגידו תודה. לאלה שלא, מוזמנים לדלג. אבל שימו לב מה יהיו הרגשות שלכם אם אגיד לכם ''יא! אתם בדיוק כמו האח החורג ההזוי שלי!!!" מה יהיו הרגשות שלכם אז? אני גם פה בטוחה שתפגעו קצת, תרגישו רגשות שליליים. למה? זה בסך הכול אותה מילה בניסוח שונה.
מילים נרדפות ל-''מוזר'' מילון עברי: אָאוּטְסַיְדֵּר, אָאוּטְסַיְדֵּרִי, אַבְּנוֹרְמָלִי, אָח חוֹרֵג, אַחֵר, אֶקְסְצֶנְטְרִי, בּיזָרִי, בִּלְתִּי רָגִיל, הָזוּי, וִויָרְדּוֹ, וִירְד, וִירְדִי, חַיְזָר, חַיְזָרִי, חָרִיג, יוֹצֵא דופן, יוֹצֵא מִן הכלל, מְשֻׁנֶּה, נִבְדָּל, עוֹף מוּזַר, תִּמְּהוֹנִי, תָּמוּהַּ.
מעכשיו זה רק מה שאני חושבת, וחשבתי על הכל בעצמי המון זמן, ולקח לי באמת הרבה זמן לחשוב על הכל, לכתוב ולנסח אז בבקשה אל תעתיקו. אם יש פה משהו שהעתקתי מהאינטרנט או לא יודעת מה, אני אגיד לכם. לדוגמא, לקחתי מהמילון וכתבתי על זה, ככה אני אעשה תמיד.
כמו שאמרתי קודם, מעכשיו זאת הבנה שלי מהעולם שבו אני חיה, רואה וחובה. זאת הדעה שלי ונקודת המבט שלי:
לפי מה שהבנתי, אם אני אקרא למשהו מוזר הוא יענה "תודה!" אבל למה אם אני אומרת למשהו את אותה מילה, רק בניסוח שונה, פתאום היא לא כזאת נחמדה... ניסיתי בהתחלה למצוא אולי עוד מילים כאלה. הרבה זמן ניסיתי וחיפשתי במילון והאינטרנט, ולא מצאתי. אולי ''מתוקה'' בקרב בנות או משהו כזה, אבל אם אמא שלי קוראת לי ככה לא אכפת לי. זה נראה לי תלוי בטון הדיבור. וזה יכול להיות ככה לגבי כל דבר בעצם... וגם הפוך נגיד אני אומרת לחברה שלי, יואווווו איזה מעצבנת אתתתת בטון דיבור של שמחה, אז היא לא נעלבת. אבל אם אני אומרת לחברה שלי, יואו!! את ממש מעצבנת! נמאס לי ממך!!!! בטון דיבור כועס, אז היא תתעצבן או תעלב... אבל מה זה בעצם אומר?
אז זה בעצם אומר שטון הדיבור הוא זה שקובע אם זה משהו טוב או רע. אבל מה קורה כשכותבים את זה? זה כבר חקירה חדשה, אז אני אעשה את זה בפרק הבא שיעלה ממש בקרוב
YOU ARE READING
חקירות על העולם המוזר של וואטפאד, ובכללי של היום.
Humorתקשיבו, כאן אני אשאל שאלות, כל מני, סתם אדבר. זה לא עוד ספר חפירות. זה לא ספר חפירות מטומטם. זה ספר שלדעתי הוא די נחמד, ספר חקירות כזה, אבל לא פאנגירלי מטומטם (סליחה לפאנגירלס שביננו, אני פשוט לא סובלת אותכם. הפרק הראשון זה למה אני שונאת פאנגירלס)