"Açılış saatine 12 dakika kaldı.” Yuta söyledi.
"Bu kim?" Arkalarından rastgele bir adamın sesi duyulabiliyordu ve Jaehyun, Yut'nın gülümsemesinden bahsettiği sinir bozucu kişinin bu olduğunu anlayabiliyordu; Haechan bile yüzünü buruşturuyordu.
"Merhaba. Dongmin.” Yuta'nın sesi Kısıktı. "Bu Jaehyun."
"Ah," Dongmin'in ağzı "O" şeklini aldı ve Jaehyun birkaç saniye küçük omegayı inceledi. Omega'nın küçük oğlu gri bir puma eşofman giyiyordu ve kendisinin, Haechan ve Yuta'nın giydiğinden daha pahalı olan gözlükleri vardı. Jaehyun Dongmin'in yüzük parmağındaki devasa elması görünce kaşlarını çatmaktan kendini alamadı; Zengin omegalar ve alfalarla ilgili bir şeyler onu rahatsız ediyordu. Onlar her zaman kendilerinin herkesten daha iyi olduğunu düşünüyorlardı.
"Ahh, Haechan'ın babası olduğunuzu varsayıyorum o halde?" Dongmin'in gülüşü olabildiğince nahoştu, cebinden bir araba anahtarı çıkardı ve kilit düğmesine bastı, Yuta ve Jaehyun'un dikkatini büyük kırmızı bir arabaya çekti.
“Evet?” Jaehyun düşünmeden yalan söyledi; Dongmin 2 dakikadır onun yanındaydı ve bu adamdan şimdiden nefret ediyordu.
Yuta alfaya hızlı ve fark edilmeyen bir bakış attı, "Bu biraz saldırgan bir soru, Dongmin."
"Bu sadece bir soru canım. Oğlunun etrafında rastgele bir alfanın olmasına izin vermediğinden emin olmaya çalışıyordum. Ama senin öyle olmadığını biliyorum, değil mi?” Dongmin biraz kıkırdadı ve Yuta'nın kaşları seğirdi.
"Tabii ki değil! Zaten hayatımda rastgele bir erkeğe ihtiyacım yok, bir kerede bir alfa yeterli." Jaehyun, Yuta'nın bu ifadeyi hafif bir gülümsemeyle söylemesinden bunun Dongmin için hassas bir konu olduğunu anlayabilirdi.
Oğlu elini ısırırken Dongmin'in kaşları çatıldı, "Bunu tüm saygımla söylüyorum ama eğer Jaehyun senin arkadaşınsa neden onun kokusunu senin üzerinde alamıyorum?"
Jaehyun soğukkanlılıkla kıkırdayıp Yuta'ya yaklaşmadan önce ikisi de bir anlığına paniğe kapıldı.
“Bir şey yapmalı...uzun zaman oldu. Biliyorsun, Haechan, işlerimiz ve tüm bu saçmalıklardan dolayı zaman bulamadık.” Jaehyun, Yuta'ya hayvani bir şekilde sırıtarak solgun yanaklarının parlak pembeye dönmesine neden oldu. "Sorun değil, ne kadar uzun süre beklersem, ödül de o kadar iyi olur."
Yuta'nın gözleri Jaehyun'un üzerinde oyalandı, omega dudaklarını yalarken içlerindeki şehvet kaynayan karamel gibi kaynadı, "Sabır, Jaehyun'un çok iyi desteklediği bir erdemdir."
"Kim senin için sabırlı olmaz ki?" Jaehyun hafifçe sırıttı ve Yuta'nın kahkaha atmasına neden oldu.
"Yapma." Omega, sanki varlığını unutmuş gibi Dongmin'e bakmadan önce çekingen davrandı.
Diğer omeganın bu gösteriye yanıt olarak söyleyecek hiçbir şeyi yokmuş gibi görünüyordu ve daha az sinirlenmiş görünmeye çalıştı.
"Siz çok tatlısınız."Öğretmen kafasını kapıdan dışarı çıkarıp kapının kilidini açmaya başladığında sesinde mutluluk vardı.
"Ah? Herkes biraz erken geldi." Öğretmen iki bebeğe hitap etmeden önce üç yetişkine de gülümsedi.
"Vay be, bu küçük adamlar bugün gerçekten erken uyandılar, değil mi?" Haechan kıkırdadı ve Dongmin'in oğlu sadece kaşlarını çattı.
Yuta, bebeğini yere bıraktı ve küçük çocuk paytak paytak öğretmenine doğru yürüdü, ardından da Dongmin'in ebediyen mutsuz olan oğlu hızla onu takip etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aphrodite 'YuJae
FanfictionJaehyun, gençken Yunan mitolojisinden, özellikle de Afrodit hikayelerinden inanılmaz derecede etkilenmişti. Güzelliğin tanrıçası göklerden inmeye karar verirse nasıl görüneceğini merak ediyordu. Var olan en çekici omegaya, Yuta'ya ve onun olağanüst...