Intalnirea cu Henry

27 2 0
                                    

Eram in autobuz si l-am vazut ,ma uitam si am vazut ca e un loc liber si l-am intrebat:
-E ocupat?
-Nu, poti sta!si mi-a zambit cu un zambet atat de dulce.
Stateam amandoi unul langa altu si la un moment dat ne uitam unul la altul.
-Ai prieten?
-Nu ,tu ai prietena?
-Nu ,sunt in cautare de bunaciuni!mi-a zis el,cu un zambet perves.
-Cam de ce varsta?
-Incepand de la 14 pana la18.
O doamne are cel mai dulce zambet.Oare cand o sa-mi iasa baietii din minte.
Am ajuns in statie unde trebuia sa coboram.El era in fata mea,iar eu mai in spate.Nu stiu cum am reusit dar m-am impiedicat, iar intr-o fractiune de secunda el sa intors si ma prins in brate.
-Ai mai multa grija cand cobori, esti ok?
-Da sunt ok.
-Bine atunci poti sa vi afara pe la ora15:00, pentru ca as vrea sa te cunosc mai bine.Si mi-a facut cu ochiul.
-Ok, atunci ne vedem mai incolo.
-Ok. Pa papuso.
-Nu-mi mai spune asa!!
Era ora 2 iar eu nu stiam cu ce sa ma imbrac,asa ca mi-am luat un tricou negru cu alb si niste blugi negri stramti si am plecat.Cand am ajuns l-am vazut pe el cu un buchet de trandafiri.
-Ce frumosi sunt trandafiri, nu trebuia.
Dar nu am ajuns sa termin fraza ca el a spus.
-De ce mie imi face placere sa iti dau trandafiri?
-Mersi, esti un dulce.
M-am ridicat ca sa-l pup prieteneste si el mi-a intors pupicul.Eram cea mai fericita.Langa el ma simt in siguranta nu stiu de ce poate pentru ca imi place.
Hanry Pov
E ata de dulce de obicei nu prea le plac trandafiri adica la fostele prietene cand le dadeam trandafiri ii aruncau dar ea ma pupat si a zis ca sunt un dulce ceea ce ma face sa cred ca ii place de mine.
-Apropo ,nu team intrebat, cum te cheama?
-Jessica ,pe tine?
-Hanry.Cati ani ai?
-14 tu,?
-Fac 18 anul viitor.
-Wow si cum de te vezi cu o pitica ca mine?
-Pai vreau sa vad cum esti.

Dragoste risipitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum