5- part

205 7 22
                                    

( Herkesten özür diliyorum. En son ne olduğunu hatırlamıyorum sadece çorba ile ilgili olduğunu hatırlıyorum. O yüzden hikayeyi yanlış yerden başlatmış olabilirim. )

Bir kaç saat sonra TDL uyanıyor.

TDL: Huh...? TCO..

TDL uyku sersemi bir şekilde mırıldanıyor.

TCO: Evet?

TDL: Günaydın..

TDL hafifçe gülümsüyor, TCO'da gülümsüyor.

TCO: Günaydın, hayatım.

TCO, TDL'nin yanağına bir öpücük konduruyor.

( Seninle böyle olabilirdik. )

TDL hafifçe kıkırdıyor.

TDL: TCO! Dudaklarını çok hafif deydirdiğin zaman gıdıklanıyorum!

TCO: Muck!

TDL kıkırdıyor, TCO sırıtarak TDL'nin yanağına öpücükler kondurmaya devam ediyor..

( ... )

Romantik ve eğlenceli geçen bir kaç dakika sonra TCO mutlu ve yorgun bir şekilde derin bir nefes alıyor, TDL bir elini TCO'nun yanağına koyuyor ve baş parmağı ile hafifçe okşuyor.. Çok romantik bir an...

( Of.. Neden ben? )

Birbirlerine aşık gözler ile bakıyorlar... Aralarındaki aşk, ortamdaki hava ve ortamdaki romantiklik anlatılamaz... Yavaşça birbirlerinin dudaklarına yaklaşmaya başlıyorlar ve dudakları en sonra birbirlerine değiyor, ilk baş çekingen bir şekilde öpüşmeye başlıyor... Sadece dudaklarını kullanarak öpüşüyorlar ama bir süre sonra öpüşmeye dilleride dahil oluyor, sanki lisedeki ergenler gibi öpüşüyorlar... Odada hafifçe öpüşmenin sesi, dudaklarının ve dillerinin birbirlerine sürtünüp çarpışma sesleri yankılanıyor... Şuan hastanede ve hâlâ TDL'nin bir bacağı kırık olmasaydı sevişmeye başlıyacaklardı ama TCO bilinçli olduğu için TDL'nin kırık ve alçıda olan bacağını daha fazla acıtmak istemiyordu ama TDL bunu unuttuğu için TCO'yu yatağa çekmeye çalışıyordu..

( TDL'nin yerinde olmak isterdim... )

TCO, TDL'den ayrıldı.

TCO: TDL! Biraz sakin ol!

TDL: Ama!

TCO: Ama sı yok! Bacağın hâlâ kırık ve alçıda!

TDL: Biraz bana bakarsan "ama" yı anlayacaksın.

TCO kafası karışmış bir şekilde TDL'yi süzmeye başladı, tam hiç bir şey anlamamıştı ki... TDL'nin şortundaki şişliği gördü...

☆ AVA TCO X TDL ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin