Následující dny a noci byly plné strachu a nejistoty. Dům na Horyzontální ulici se stával stále tajemnějším a temnějším. Zvuky, které přišly v noci, byly stále zřetelnější, a zdálo se, že se k nim přidávají nové. Skřípání podlahy, neznámé hlasy a zvuky, které připomínaly šepot, se staly součástí nočního života rodiny Smithových.
Emma a Jake se báli jít sami do svých pokojů. I když se snažili přesvědčit rodiče, aby jim umožnili spát ve společné ložnici, byli nuceni trávit noci ve svých pokojích. Strach a nejistota, kterou zažívali, se prohlubovaly, a jejich noční můry se stávaly stále živějšími.
John a Laura nevěděli, jak svým dětem pomoci, a sami byli vyčerpáni stále se zhoršující situací. Soused pan Wiggins se snažil být nápomocný, ale i on začal pochybovat o tom, jaký druh tajemství skrývá tento dům. Měl stále více dojem, že je něco neodhalitelného, co by nemělo být probuzeno.
Jednoho večera, když celá rodina seděla ve společenském pokoji, se začaly objevovat stíny, které se pohybovaly kolem nich. Stíny měly nejasné tvary a byly nemožné k přesné identifikaci. Emma začala plakat, když viděla stín, který se zdál být postavou s dlouhými vlasy a rozeklaným obličejem. Jake měl pocit, že ho stíny sledují, a nemohl se od nich odpoutat.
V noci začali slyšet něco ještě děsivějšího než skřípání a šepoty. Začali slyšet nářek a vzlyky, které se zdály být z ména. Byly to hlasité a pronikavé zvuky, které rodinu budily ze sna. Přestože se pokusili najít zdroj těchto zvuků, nikdy je nenašli.
Nářky a vzlyky stále více pronikaly do života rodiny Smithových. Byly to zvuky, které nebyly způsobeny žádným viditelným zjevem nebo příčinou. Rodina byla zoufalá, protože se snažila zjistit, co způsobuje tyto děsivé zvuky, ale byli nepřetržitě konfrontováni s tajemstvím, které bylo nad jejich možnosti pochopit.
Laura a John se rozhodli, že musí najít pomoc. Navštívili místního kněze a sdělili mu o svých zážitcích. Kněz byl zneklidněný a řekl jim, že by měli přinést do domu posvátný předmět a pokusit se vykonat modlitby. Nicméně, po návratu domů zjistili, že zvuky byly ještě hlasitější a intenzivnější.
Jednoho dne, když Laura procházela knihovnou v domě, narazila na starý deník, který byl skrytý za několika starými knihami. Deník patřil dřívějšímu majiteli domu a obsahoval zápisky o neznámých rituálech a obřadech, které byly prováděny v domě. Tyto obřady byly spojeny s temnými silami a byly prováděny v tajnosti.
Když Laura přečetla některé pasáže z deníku nahlas rodině, pochopili, že zvuky a tajemství, které se večer objevily, mohou být spojeny s těmito starými rituály. Deník mluvil o nesvětlých duších, které byly vázány k domu, a o hrozbě, kterou představovaly pro nové obyvatele.
Rodina Smithových byla vystrašená, ale věděla, že musí přijít na to, jak se zbavit této hrozby. Museli najít způsob, jak přerušit vazby s těmito temnými silami, které je pronásledovaly. Jejich nový domov na Horyzontální ulici se stal místem hrůzy a tajemství, a museli najít odvahu a sílu, aby se s ním vyrovnali.
Rodina Smithových byla nyní pevně přesvědčena, že domov na Horyzontální ulici skrývá tajemství, které je pronásleduje. Deník, který našla Laura, obsahoval zápisky o temných rituálech prováděných v domě dřívějším majitelem. V těchto rituálech byly zahrnuty neznámé obřady a nesvětlé duše.
Rodiče, John a Laura, se rozhodli, že musí najít způsob, jak se zbavit vlivu těchto temných sil. Začali hledat informace o tom, jaké rituály byly prováděny a co bylo potřeba k jejich zrušení. Soused pan Wiggins se snažil být nápomocný a poskytl jim kontakt na místního historika, který by jim mohl pomoci.
Historik, pan Harrison, se setkal s rodinou a přečetl si deník, který našli. Podle jeho slov mohou temné síly, které pronásledují rodinu, být spojeny s nedokončeným rituálem. Zároveň jim řekl, že pokud chtějí tyto síly vyhnat, budou muset provést proti obřady, které zahrnují posvátné modlitby a rituální obětiny.
Rodiče byli ochotní udělat cokoli, aby ochránili svou rodinu, a tak se rozhodli provést proti obřady. Společně s historikem panem Harrisonem a sousedem panem Wiggins připravili obřad, který měl přerušit vazby s temnými silami.
Večer při obřadu se dům na Horyzontální ulici začal třást a zvuky byly ještě hlasitější. Rodina se modlila a obětovala svou víru a odhodlání. Po několika hodinách se zdálo, že temné síly ustupují. Byl to však pouze začátek dlouhého boje.
Když byl obřad ukončen, rodina Smithových byla unavená a vyčerpaná, ale doufaly, že se zbavili těchto temných sil. Ale tajemství domu bylo stále hlubší a hrozivější, a boj o jejich nový domov teprve začínal.
ČTEŠ
Dům na Horyzontální ulici
ParanormalRodina Smithových se rozhodla začít znovu a koupila starý dům na Horyzontální ulici. Dům byl krásný, ale opuštěný po mnoho let, a potřeboval důkladnou renovaci. Rodina se těšila na nový začátek, a dům byl ideální pro jejich potřebyale to nevěděli co...