Last Time From The Author.

59 7 0
                                    


VEEEE SONUNDA BİTTİ!!!!

ARKADAŞLAR OCEAN KİTABINI DA BİTİRDİK!!!

Evet, bu benim için çok ama çok önemli bir son oldu çünkü Ocean kesinlikle en sevdiğim kitaplardan biri. Önemi ayrı.

Üzgün müyüm? Elbette ama sonunda bir son olduğu da içinde mutluyum. Karakterlerin sona ihtiyacı vardı. Ölüm bir son olsa da herkes için en iyi son bu olurdu. Christopher hayatta kalsa, Changbin ölse Christopher yaşayamazdı. Changbin hayatta kalsa, Christopher ölse Changbin yaşayamaz. Kral Lopes ölürse ikisi de yaşayamaz. Kısaca bu üç karakter bir şekilde hayatta kalmak ya da ölmek için birbirlerine mecburdu ve hayatta kalmak onlar için iyi değildi. Ölmeleri...en uygun olandı.

Arkadaşlar, mutsuz son var diye düşünmeyin. Christopher 2020 yılında yeniden doğdu. Saati alan kişide oydu zaten. Dediğimiz gibi saat sahibi dışında kimseye teslim edilmedi. Aynı şekilde Changbin'de hayata döndü. Merak etmeyin, 2020 yılında birlikte olacaklar.

Son bölümle alakalı olarak baya şey konuşmak istiyorum.

İlk olarak Christopher'ın kendisini Changbin'in önüne atmasının nedeni Deniz'in Changbin'e zarar geldiğinde herkesi yerle bir edeceğiydi. Ancak Christopher farklı düşündü çünkü Deniz sadece Changbin'e zarar geldiğinde değil, kendisine de zarar geldiğinde onları haritadan silecekti. Öyle de oldu. Silindi.

Kral Lopes çok ilginç bir karakter, değil mi? Aşk için babası gibi olmaktan korktu ama sonunda aşk için babası gibi oldu. Karakterinin gerilemesi benim için çok iyiydi. Olmaktan korktuğu kişi olmak...Sonu babası gibi ölümle bitti. Aslında Lopes'de suçsuz. O böyle bir ortamda büyüdü. Babası hem katil, hemde kötü örnek bir babaydı. Lopes babasından her zaman tiksindi ama gördüğü şey sadece her istediğine sahip olabilen bir babaydı. İstemeden onu örnek aldı. Bir Kraliyet ailesinin mensubu olsanız da insan olarak herkesin bir örneğe ihtiyacı vardır.

Alexander'a gelirsek; son bölümde öğrendiğiniz gibi aslında kendisi Christopher'ın karakterinin gelişiminin en büyük destekçisi. İlk mahzene indiğinde ona doğrudan vazgeçme demeseydi Christopher bu halde olmazdı. Salvador asla hayatta olmazdı. Alexander ayrıca örnek alınacak bir karakter. O çok güçlü biri. Sırf doğrular yüzünden zenginlikten vazgeçti. Yıllarca mahzende yattı ve elinde rahat bir yerde ölüm varken o rahatsız, soğuk bir mahzende huzurla ölmeyi seçti. Alexander'ın yeri bende ayrı olacak. Ayrıca kendisine ileri görüşlü olup Christopher ve ailesini kurtardığı için teşekkür ederim.

Christopher...Benim tüm kitaplarım arasındaki fav karakterim bu kitaptaki hali oldu. Oldum olası doğru bildiğim şeyden vazgeçen biriyimdir. Elbette onun gibi kendimi bu kadar ileri atamam ama onun karakterinin aşık olma gelişimi çok hoşuma gidiyor. Changbin'le vakit geçirdiği zamanlar alamamış olsakta Christopher Changbin'i çok sevdi. Onu kabullendi. Onu olduğu sınırlı kişiden kurtarmaya çalıştı. Ama Lopes... hiçbirine izin vermedi. Daha fazla şey yaşabilirlerdi.

Bu hikâyenin başlangıcı olan o kasaba büyüklerine sesleniyorum; ölmeyi hakkeden sizler yerine ölmeyi hakketmeyen bir masum çocuğun kaderiyle oynadınız. Ölmeyi haketmiştiniz.

Ayrıca James... Çok iyi bir abisin. Kendinden güçlü birine kardeşin için karşı çıkman. Keşke daha fazla sahne yazsaydım size.

İşte bazı sorular ;

- Kitapta sizi en sevdiğiniz sahne hangisiydi?

- Bir karaktere söylemek istediğiniz şey nedir?

- Böyle olsaydı dediğiniz yer?

- Beğendiniz mi?

Neyse elim ağrıdı.

Okuduğunuz için teşekkür ederim!

Başka kitaplarda görüşürüz!!!!

Yayınlanma Tarihi : 29.10.23
Yayınlanma Saati : 12.55

🎉 𝙾𝚌𝚎𝚊𝚗 | 𝙲𝚑𝚊𝚗𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝙾𝚌𝚎𝚊𝚗 | 𝙲𝚑𝚊𝚗𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin