"Shuhua bu soruyu da sen yapmak ister misin?"
"N-ne"
Mrs Park bir anda adimi söyleyince irkildim.Ah kahetsin Soojin'i izlemekten derse mi odaklaniyordum ki ben.
"Soruyu diyorum yapicak misin diyorum"
Mrs Park sabirsizlikla gozumun icine bakiyordu. Tahtadaki birbirinin icine gecmis karmakarisik denklem yumagi gozumu korkuttu."Mrs Park... ben yapmasam."
Tüm sinif bu halimle eğleniyor gibi gorunuyordu hemen Soojin'e goz attim. O sadece defterine not almakla meşguldu. Ne zaman boyle degildi ki zaten."Peki o zaman kim çözebilir?"
"Ben çözebilirim Mrs Park"Aşır kendinden emin ve egolu bu sesin sahibini tanimak için dahi olmaniza gerek yoktu.
Cho Miyeon.
Lise hayatima başladığımdan beri bu kiz düşmanimdi. Her şeyde beni geçmeye çalisiyordu. Gecen sene yanlışlıkla(!) voleybol oynarken kafama smac basmisti. Aramizda hep bir rekabet vardi. Sonucta ikimiz de okulun popülerleriydik. Fakat bizi birbirimizden ayiran şey suydu: ben insanlara zorbalik yapmaz ve yapmacık davranmazdim o ise bal gibi yapardi.
Salina salina tahtaya kalti ve denklem yumagini cozdu.
Hah çözdüymüş sanki Minnie'nin çözümü gosterdigini bilmiyoruz.
Yerine otururken bana itici bir sekilde goz kirpti
Yuqi'ye baktim. Bana senden adam olmaz der gibi bakiyordu.(benden adam olmazmis viririiririrdiriririi)
"Bu kizi yolacagim."
"Gec bile kaliyosun canim" dedi ve Soyeon'a döndü.Off su lanet olasica okulu guzellestiren tek sey Soojin'di. Soojin okulun caliskanlarindandi genelde Minnie'yle takilir, kimseye karismaz ve herkes tarafindan sevilirdi. Gonlumu Soojin'e ne ara kaptirdigimi kendim bile hatirlamiyordum ama onun o kahrevengi saclarina, omzundaki kalp seklindeki dovmeye ve yanindan ne zaman gecsem burnuma dolan vanilya kokusuna asiktim.
Ahh keske bana birazcik yüz verse, vallahi yapisirim birakmam.
Telefonuma gelen bildirim sesiyle gruba baktimÜç silahşörler🌹🌹
yuqisongie
Ya shuhua onunde ki inekten kopya
ceksene ne mal insansin aqqsoyeseyon
Harbi olm mal misin lan sen herkes guldu sanayehshuhua
Of Soojin'e bakmaktan akil mi kaldi
bende amkyuqisongie
Kanka sen asik olma besoyeseyon
Zaten iki gram akli vardi onu da Soojin aldiyehshuhua
Of kesin be bana cikisicaginiza miyeona
dalsaniza siz nasil arkadassiniz lanyuqisongie
Kanka kiz zaten otistik biz napalim aasoyeseyon
Yuqi ask bocegim her zaman ki gibi hakliyehshuhua
Neyse tamam kapatin telefonlari
gicik kari bi soru da size gonderir heyuqisongie
soru degil bunlar yardim cigliklari amk
soyeseyon ve yehshuhua mesajina 🌹 birakti.......
"Ah evim gibisi yok"
Okul bitmisti ve eve gelmistim. Hemen üstümu çıkarip duşa girdim kurulandiktan sonra elime bir jelibon paketi alip koltuga yayildim ve dizi izlemeye basladim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are Mine |SOOSHU
FanfictionŞu an beni aramanı ve ,sen benimsin, demeni istiyorum seosoojin'den gelen çağrı