Numele lui real/intreg este Harol Edward Styles, dar Liam ii spune Hazza.
îi plac fetele cu forme.
A avut un hamster care se numea Hamster.
Îi place tacos, porumbul dulce si sucul de mere mult.
Majoritatea iubitelor lui au fost blonde, dar ii plac si celelalte tipuri de par.
Ii place sa-l musti de buza de jos cand va sarutati.
Cand a cunoscut o fana a avut o mare tentatie sa o sarute.
Are 1, 78 Înălţime.
La pantof are 45.
Nu vrea iubite mai invarsta decat mama lui, care are 43 de ani.
Se bucura ca o are pe Gemma ca sora ca asa stie cum sa se poarte su fetele.
Se faleste ca a facut sex cu peste 6 fete.
Mama lui a zis ca e romantic.
Ii plac ochii si zambetul la o fata, a zis ca gaseste o fata de 100 de ori mai frumoasa daca zambeste.
A mers la xfactor numai ca sa auda o parere profesionala despre vocea lui.
A zis ca era inca virgin daca nu era Xfactor
Parintii lui au divortat cand el avea 7 ani
El e cel mai mic din 1D.
El a avut idea numelui One Direction.
Ii e frica de serpi si de rollercosters-uri.
Nu ii plac fetele care fumeaza, injura, se drogheaza, urla, se plang de greutatea lor.
Ii plac fetele care zambesc mult, sunt amuzante, sunt sarcastice, pot face face carierei lui si carora le place sa se imbratiseze.
Asteapta o fata care sa-l faca "slab la genunchi''
Ii plac pisicile.
Primul sau cuvant a fost "cat" (pisica)
Cand a fost beat a avut o conversaţie interesantă de trei ore cu o pisica.
Vrea ca prima lui fata sa se numeasca Darcy.
Mereu saruta la prima intalnire.
Melodia lui preferata este john mater - free fallin'
Ii plac mult si melodiile coldplay - paradise si chris de bouraght-lady in red.
Ii place sa gateasca.
Daca chiar iubeste o fata va gasi o scuza ca s-o sarute la fiecare 5 minute.
Cand vorbeste cu cineva se uita adanc in ochii lui/ei ca sa stie acel cineva ca ii acorda atenie...