Ashley Benson
Actriţă
Locul naşterii: Long Beach, California, USA
Data naşterii: 18.12.1989
Ashley Benson s-a născut şi a crescut în Long Beach, California. A luat lecţii de dans (balet, jazz, hip-hop) de la vârsta de 3 ani şi a participat la numeroase competiţii. A luat şi lecţii de canto, făcând parte din mai multe coruri şi musicaluri. La vârsta de 4 ani a fost rugată să cânte solo 4 cântece de Crăciun la biserica la care mergea cu părinţii ei. La 5 ani, a pozat în cataloage de dans, iar la 8 ani a fost urmărită de agenţia The Ford Modeling Agency, unde a lucrat şi în ale cărei cataloage a apărut în mod constant. A avut o mică apariţie în serialul Zoey 101, episodul Quinn's Date. A apărut şi în videoclipul melodiei "That Girl" al lui NLT.
În 1999, Benson a început să-şi facă o carieră în actorie. A început să lucreze şi să apară într-o serie de reclame, dar a făcut repede tranziţia la cinematografie şi televiziune. În 2004, Ashley a semnat un contract pe trei ani cu serialul Days of Our Lives, şi de pe 12 decembrie 2004 a jucat rolul lui Abigail "Abby" Deveraux, cel mai mare copil al cuplului Jack Deveraux - Jennifer Horton, până pe 2 mai 2007. A explicat că a părăsit producţia din cauza numărului de episoade filmate zilnic ("nu te poţi juca cu aşa ceva; trebuie să îţi ştii toate replicile") şi pentru că nu avea pauză de la muncă.
A interpretat o vrăjitoare deghizată într-o majoretă într-un episod din Supernatural. În filme a fost una din cele "Şase puicuţe" din 13 Going on 30 şi a jucat rolul lui Carson din seria Bring IT On: In It to Win It. Pentru a primi rolul principal, a trebuit să rezilieze contractul cu Days of Our Lives. A trebuit şi să participe la antrenamente de majorete, care au fost grele pentru că îi este frică de înălţime. Cu toate acestea, a fost bucuroasă că şi-a făcut propriile cascadorii.
În 2008, a jucat-o pe Brooke, căpitanul majoretelor Fab Five, în filmul de televiziune Fab Five: The Texas Cheerleader Scandal, care se bazează pe o poveste adevărată ce a avut loc la Liceul McKinney North din Texas. A jucat alături de Tatum O'Neal, de la care învăţase actoria. În plus, a fost încântată să joace un rol important în Bart Got a Room, care a fost difuzat în principal la festivalurile de film din 2008.
În 2009, Ashley a jucat la televiziunea ABC în serialul Eastwick. Spectacolul s-a bazat pe romanul lui John Updike, The Witches of Eastwick, şi pe filmul cu acelaşi nume din 1987. Personajul ei, Mia, a fost fiica adolescentă a lui Roxie Torcoletti.
În decembrie 2009, a fost aleasă s-o joace pe Hanna Marin din serialul Pretty Little Liars, bazat pe seria scrisă de Sara Shepard. Într-un interviu, îşi caracterizează personajul drept "Regina Albină".
Ashley a dezvăluit pe contul ei de Twitter că va juca în filmul Christmas Cupid alături de Chad Michael Murray şi Christina Milian. Conform Zap2it, filmul va fi realizat de familia ABC şi va fi despre o fată comatos care vizitează Crăciunul ei din trecut, din prezent şi din viitor.