Kid flash'dan
Ve yine burdayız. Star denen kız bu kadar ısrar etmeseydi katılamayacağım kule, kahramanları *Raven, Cyborg, Beastboy ve Starfire den kastadiyor* en son buraya girebilmek için yalakalık yapıyordum ama salakların hepsi yuttu. Robin hariç
3. Kişi olarak
Kid flash kuleye 3 adım kaldıktan sonra bi anda Starfire kapıyı açar ve sarılır. Kid flash her ne kadar nefret etse de yüzüne zorla bi tebessüm takar. İçeriye girdiği zaman herkes ayaktadır. Masadaki kocaman pastanın üstünde evine hoş geldin yazısı, kutlama için yapılan yiğecekler ve içecekler herşey hazırlık bi şekilde Flash'ı bekliyordu ama Robin hariç
Robin'den
Şu kodumun salağını niye zorla getirttilerki o salaklar ne yaptıklarının farkında bile deil. Burda ki lider benmi yoksa o mu belli değil. Birde kutlamaya katılmadığımdan bana sinirleniyorlarmış. KIÇIM. Bu kadar yorgunken umarım ses yapmazlar ne kadar düşük ihtimalde olsa.
Kid flash'dan
(evime hoş geldiniz?) *hafif kıkırdar* bu kadar kolaymı yuttular cidden. Aahh~ keşke Robin'de olsaydı o sinirli suratı daha komiktir.Flash: Vaay bunları benim için mi hazırladınız cidden?
Starfire: Tabikide, hepsi senin için, nasıl olmuş? :))
Flash: Çok güzel ama şey- sizin için sorun olmazsa Robin neden gelmedi bana söyleye bilirmisiniz?
Raven: Ben onu getiririm siz devam edin.
Yani evde olsa bile gelmedi ha? Bu çocuk gerçekten zeki birisi ekibine göre.
Raven'dan
Ahhh Robini ikna etmek çok zor olucak. Acaba bu ikisi arasında ne var da Robin bu kadar nefret ediyor? Bence bunun hakkında bi konuşsak iyi olur. *Robini kapısını tıklar ve içeriden Robini gir sesini duyduğu zaman içeri girer*Robin: Ne?
Raven: Ne demek "Ne". Flash geldi ve herkes onun gelmesi için kutlama yaparken sen burada kös kös oturcak mısın?
Robin: Sence umurumda gibimi duruyor?
Raven: Bak Robin neden ondan bu kadar nefret ettiğini bilmiyorum ama biraz olsun bi ayak uydurmayı dene. Herkes kutlamayı hazırlamış ama buna rağmen Flash ilk seni sordu.
Robin: Offff... Bak sadece size bu sefer nasıl bir yalakalık yaptığını görmek için geliyorum yanınıza ama bu tür bir şey için rahatsız etmeyi bırakın. Tamam mı?
Galiba bu Robin'in ufak bi şans vermesiydi.
3. Kişi olarak devam
Robin yanlarına gittiğinde Flash umursamadığın dan mı yoksa yalakalık yaptığını fark ediyormu diye kontrol amaçlı yapmacık bi gülümsemeyle "Naber Robin" der. Robin deki o nefret bakışı hala duruyordu. Kutlama boyunca Flash herkese teşekkür sunar ama Robin sadece oturup izler.Starfire: Eee şey Flash nereye yatacak karar verilmişmiydi?
Flash: Sorun deil koltukta yatabilirim.
(Robin için den: suyun digil kultuhtah yatabilihyim)
Herkes koltukta rahatsız olur diye gerek olmadığını söyler ama yatabileceği tek oda Robin'inki dir çünkü Starfire ile aynı kalmak bile tahammülü yok, Raven büyü ile ilgilendiğinden uyumaya cesaret edemez, Cyborg un odası vida, yağ v.b. İle dolu Beastboy'un odasında çöp harici hiç bir şey yok ama Robin'in odası düzenli tertipli ve boş bi alan bile var oraya yer yatağını hazırlayıp yatabilirdi. Herkes Robin'e oda arkadaşı olmaları için ısrar ettiğinden ikisi aynı odada yatmaları gerekir.
Merhaba bu benim ilk kitabım ve bazı hatalarım varsa söylebilirsiniz bu arada yorum yapan veya beğenen herkes için şimdiden teşekkür ederim :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kid flash x robin
FanfictionBirdflash yapılır :starfire'ın ısrarı nedeniyle kid flash ttg ya katılır ama robin ne kadar nefret etse veya güvenmese bile kid flash onu tüm kalbiyle sevmektedir tek sorun starfire kid flaş'a aşıktır ve robinden hoşlandını fark eder :( "kötü son il...