3.kişi olarak
Robin Flash ile aynı odada kalıyordu ama yinede kapıyı çalıp girdi.
Girdiğinde masasının önündeki sandalyede oturmuş Flsah'ı gördü
Robin: Acıkmışsındır... Sana sandiviç getirdim bide verdiğin kıyafetler için teşekkür ederim yıkamadalar temizlediğinde geri vereceğim.
Flash: Senin olabilir benden çok sana yakıştı.
Robin: Gerek yok zaten alışık değilim
Flash bi iç çekerek Robin'e gel işareti yaptı
Robin Flash'ın yanına gider
Flash: Bize çift demelerinden mi yoksa Starfire'a mı sinir oluyorsun?
Robin şaşkın bi şekilde "anlamadım" der ama ne demek istedini biliyordur.
Flash ayağa kalkıp "bence ne demek istedimi sende biliyorsun" diyip yaklaşır
Robin: Hayır... anlamıyorum...
Birkaç adım geri gitmesine rağmen Flash da aynı anda bi kaç adım ileri adım atar.
Flash: Starfire'ın dediklerine ve yaptıklarına mı sinirlendin yoksa bizi çift olarak gördüklerine mi?
Robin: Neden bunu soruyorsun ki?
Flash: Bak ben seninleyken mutluyum anladın mı? Sadece sende aynısını hissediyormusun diye merak ediyorum...
Robin: ben...
Flash: Robin duygularından emin bi şekilde konuş.
Robin baya gerilir
Flash, Robin'in gerildin fark eder ama cevabı merak ederRobin: Peki sen?
Robin sadece geçiştirici bi cevap olarak söyler ama Flash fark ettinden Robinin dibine girerek saçını hafiften okşamaya başlar.
Flash: Sence?
Robin: Net bi cevap deil bu.
(Robin aşırı kızarmaya başlar.)
Flash hafif bi gülümseme ile "evet seni seviyorum hatta sana baya aşığım"
Robin bunu duydunda dahada verildiği gibi daha fazla kızarır.
Flash: Peki sen beni seviyormusun?
Bunu dedinde Flash Robin'in beli kavrayarak dahada yaklaşır
Robin şu anki durumunda ne demesi gerektini bilmiyor hala.
Flash onun gergin halini tatlı buldundan hafifçe yaklaşıp "ben cevabımı aldım" diyip Robin'i hafifçe öpmeye başlar
Robin hafiften geriye adım attında arkasında duvar ordunu fark eder
Artık Robin, Flash'ın ve duvarın arasında kalmış bir şekildeydi.
Flash bu sefer biraz daha uzun öpmeye başladı da Robin hafiften nefes almada zorlanır.
Sonra ikisde öpüşmeyi bıraktında Robinin saçı dağınık kendisi kırmızı bi şekilde ağzı hafif aralıklı derin ve hızlı nefes alır.
Flash ise hafif bi gülümseme ile kısık gözlerle oda aynı şekilde nefes alır.
Flash, Robin'e bakarak "kabul et seninde hoşuna gidiyor" der
Robin: evet....
Bunu dedinde bi sessizlik oluşur. Sonra Flash gerçekten gülüyerek "o zaman beraber olalım, ikimizde birbirimizi seviyoruz" der
Ama Robin Starfire'ın neler yapabileceğinden ve Flash'ın onu terk etmesinden korkar.
Robin: Ben- ben bilmiyorum
Flash onun korktuğunu düşünerek "Peki o zaman en azından gizli bi ilişkimiz olsun kendini ne zaman hazır hissedersen gerçek bi çift oluruz ben seni beklerim..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kid flash x robin
FanfictionBirdflash yapılır :starfire'ın ısrarı nedeniyle kid flash ttg ya katılır ama robin ne kadar nefret etse veya güvenmese bile kid flash onu tüm kalbiyle sevmektedir tek sorun starfire kid flaş'a aşıktır ve robinden hoşlandını fark eder :( "kötü son il...